Fire - 15. " Save it.. I'm out of here! "
- Какво? - прошепнах.
- Точно така Джеси! А сега не ме карай да го павтарям! Мислиш ли, че бих ти казал цялата истина ако нямах чувства?
- Не знам.. - отговорих сухо....
- Но ти.. ти нямаш! Боже ама какъв идиот съм! - засмя се съркастично.
- Не, Джъстин виж аз...
- Спести си го.. Тръгвам си! - каза и избяга за секунди.
***
Въздъхна и отключих къщата си.
Бях толкова объркана. Обичаше ме? Дори не мислех, че ще доживея да чуя Джъстин да казва тази думата с "О".
А аз обичах ли го? Определено още не! Щях ли да го оставя да си тръгне ей така? Не!
Той не бе прав! Бях развила чувства дори и минимални. Каквито и да бяха.. но знам, че ги има! Дали беше любов? Не, поне така мисля.
Бях прекарала толкова време с него как се очакваше да нямам чувства?
Беше ми показал себе си. Лошите страни, когато ме наби но и добрите, днес.
Наистина е биполярен!
" Но те обича! " - прошепна вътрешния ми глас.
Израмжах от всичките мисли и влезнах в банята. Един душ няма да ми се отрази зле.
Докато капките си стичаха по мен се сетих за онази сутрин, когато го намерих под душа и когато ме бе набил предната вечер.
В момента ми се искаше да е тук за да ме набие яката за дето не му казах нищо и го оставих. Бях си за бой!
Ових кърпа около тялото си излезнах от душа. Наведох се над мивката и се огледах облягайки ръцете си от двете й страни.
Въздишах и вдигнах четката за зъби. След като измих зъбите си поставих четката за зъби обратно в чашата, където стоеше и излезнах от банята.
Намерих стаята си и тръгнах към гърдероба, от там извадих дълга фанела на сини ленти и тъмно черен клин. Бързо се облякох и влезнах под завивките след като бях изсушила и сресала косата си.
Тогава чух тропане по вратата на стаята си.
Джъстин?
- Джес... - мек глас се чу и някой показа главата си през лекия отвор на вратата, който бе направил, когато бе отворил вратата.