Fire - 10. " I'm Hulk "
Затворих вратата след като влезнах в къщата.
- Тс,тс,тс.. очаквах те по-бързо - обърнах се и бях срещната с господина чиито задник в момента исках да набия.
- Какво правиш тук? ...
- Важното е, че съм тук.. - приближи се към мен.
Преди да успея да одържа гнева събрал се в мен към него, избухнах.
Хванах го за врата вдигайки го във въздуха и го запратих на земята.
Той се изправи за секунди, очевидно подготвен, и ме бутна но не помръднах, аз не съм толкова лесна. Бях сигурна, че ще го надвия.
Пристъпих напред и обгърнах нежно врата му срещайки очите му.
Погледнах очите му после и устните и се приближих. Той облиза устните си и се подготви за целувката. И точно когато не очакваше дръпнах надолу главата му запращайки коляното си в гърдите му.
Той изрога и бързо се дръпна.
- Хитра си кукло, но не забравяй, аз съм Хълк - усмихна ми се дяволите преди да забие тукат в лицето ми.
Лицето ми, мамка му!!!
Паднах на земята, неподготвена.
За секунди останах на земята свестявайки се от удъра, достатачно за да успее да нарита цялото ми тяло.
Когато бях напълно пребита и не можех да мръдна, той се качи върху мен подържайки тежеста си.
Отмести един от пясъчно русите ми кичури от лицето и ми се усмихна.
- Мислеше, че ще ме надвиеш ли?
Леко повдигнах главата си и изохках. Целунах устните му след което захапах горната, за моя изненада, той не се отдръпна.
Хвана двете страни на лицето ми и задълбочи целувката правейки я тежка и силна.
Потърка долните ни части, след което ме вдигна и избяга в спалнята ми.
Хвърли ме на леглото, от което изпъшках. Всичко ме болеше.
Джъстин се качи върху мен и ме целуна.
- Оу.. заболя ли? - попита ме бебешки целувайки вратът ми. Очевидна злоба в гласа му, чувах. - Съвсем заслужена болка, любов. - прошепна в ухото ми.
Не го очаквахте, нали?? :D I love suprises :D