"I'm McCann, damn it!"

447 19 0
                                    

Fire - 2. "I'm McCann, damn it!"

Намерих колата си все още на пистата.. сам самичка, изоставено.

Бебчето ми...

Отворих вратата и се качих на мястото на шофьора....

Настъпих газта и си пуснах любимия ми диск на Кейти Би - Little Red.

Надух музиката на макс и започнах да припявам с нея.

***

Усмихнах се когато пристигнах пред огромното си имение.

Паркирах рейндж роувъра в гаража и влезнах в къщата си.

Още на вратата Макензи ми се нахвърли.

- Джеси...

Израмжах. Кензи бе най-добрата ми приятела. Това не обеснява държанието й но има лесен отговор. Тя е човек!

Усмихнах й се гладно когато голия й врат се показа на алчните ми, гладни очи.

- Хей, хей.. - опита се да ми спре въпреки, че знаеше, че няма да се откажа.

Бях гладна. Факт бе, че си похапвах от нея... често.

Приближих носа си до вратът й, вкусната есенция на кравта й ме заплени.. (Не бях яла от доста време).

Оголих дългите си зъби и я захапах здравата. Започнах да всмуквам бавно но силно.

Мамка му! - изрогах и продължих.

След минути искарах зъбите си от шията й и избърсах с ракавите на грозния костюм устните си.

- С какво си о-облечена? - попита ме замаяно. Бях източила от нея поне половин литър кръв.

- Млъквай! - наредих и я вдигнах моментало хвърляйки я на дивана.

Ще се оправя с нея после, сега е време за душ и чисти дрехи.

***

След като се изкъпах успешно и облякох дрехи, които бяха тъмен половер на бежави триъгълничета, черен клин, кафеви боти със токче около една педия и ланеца си, слезнах долу.

Източих една чаша от кръвта си и я оставих на масата до Макензи.

Излезнах от къщата и подкарах друго превозно средство. Бях си избрала кърваво червения си мотор.

Щях да се върна на пистата с надеждата да намеря Fire.

Мислише си, че няма да го намеря знам! Но аз не съм просто поредната кръвопийца... Аз съм Маккейн, мамка му!

Fire....Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon