Fire - 16. " Nobody can give me orders, you hear me asshole?! "
- Макензи? - бързо станах.
- Бях навън и видях рейндж роувъра ти. Не съм те виждала от много време.. все се разминаваме - усмихна ми се и дойде да ме прегърне.
Усетих сладката й миризма на кръв. Преди да успея да се здържа облизах устни и захапах гърлото й....
- Ахх! - израмжах. - Върбинка! Какво за бога Мак? - езика ми пареше.
- Съжелявам Джес.. той ми нареди..
- Кой, мамка му?!
Тогава в стаята влязе Джеръми.
- О, виждам, че си си свършила работата. - усмихна ми се и пред очите ми извади сърцето на Макензи. Тя ахна и падна на земята.
Показах вампирските си зъби и изсъсках готова за битка.
Тогава изневиделица заби дървен кол точно под сърцето ми. Извиках опитвайки се за го извадя но не успешно.
- Къде е Джъстин? - попита ме със сурово изражение.
- Незнам! - прошепнах/извиках.
- Нека пробваме отново! - каза и хвана кола и го доближи до сърцето ми. - Къде е?!
- Не.. незнам..
- Добре! Така да бъде! И сам ще го открия! - заби кола още по-близо до сърцето ми и се свлякох на земята.
Очите ми бавно се затвориха и попаднах в безсъзнание.
***
- Джеси! - чух вик и усетих студена вода по лицето си.
Протегнах се към сърцето си.
Нямаше нищо! Беше засдравяло!
- Ще ми обясниш ли моля защо те намерих с кол близо до сърцето на пода? - израмжа.
- Джеръми.. - казах докато ставах от пода.
- Той.. идвал е тук? Ще го убия!!!! - извика.
- О, със теб съм! - съгласих се.
- Не! Ти, ти си оставаш тук.. Аз.. Аз отивам сам! Не ми е нужно да спасявам още един задник. - обърна се и тръгна към вратата.
Със вампирската си скорост, изтичах пред него и израмжах показвайки вампирските си зъби.
- Никой неможе да ми заповядва, чули ме задник такъв?