Fire - 21. "Actions speak louder than words "
Лежах, облегната на един от ъглите.
В едната си ръка държак бутилка с текила, а в другата цигара.
Близо до мен лежеше жена. Тялото й стоеше проснато на земята. Мъртво, нито капка кръв не бях оставила....
Какво се случи ли? Дълга история
*4 часа по-рано*
Партито беше клиширано.
Хора като мен не ходят на такива известни събирания, но Джъстин не спря да ми повтаря, че сега сме известни.
Ерика Лип, аз, и той, Уил Лип.
Намерил ги на улицата ръка за ръка докато бяхме на лов в ноща, в която бяхме пристигнали.
Можел да се заклее, че били някакви копия на нас, не че ми се вярва много.
Убил ги, и ето ни, вместо тях. Просто се съгласих с решението му, трябваше да с
прикрием, а това, си беше екстра точки за нас. Макар, че факта, че сме женени не ми харесва много.
- Никога няма да съм като тях - прошепнах в ухото му докато гледах как гостите си шепнеха и се смееха тайно.
- Знам. - прошепна ми в ухото но го целуна по погрешка, шепнейки точно до началото на хълката.
- Защо не избягаме от тук, а? В настроение съм за секс. - прошепнах облизвайки устни, знаех, че ще чуе как езика обходи пухкавите ми устни.
- Мисля да ти покажа, че те обичам по романтично. Така и ти ще ми го кажеш.
- Не бъди толкова сигурен, Ромео. Тук няма нищо романтично, клиширана дупка, напълнена с богаташчета, които жадуват единствено само за две неща : Пари & Още Пари.
- Какво да направя? Какво да направя за теб? Искам да ме обичаш, scrach that, НУЖДАЯ се да ме обичаш. Любовта не е любов ако не е взаимна. Има голяма разлика между Любов & Обич. Обич, да, тя е неразделна около нас, но Джеси, трябва да разбереш, че аз съм влюбен. Влюбен в теб. Сърцето ми е твое.
- И аз пък какво да направя? Да се разрева и да ти кажа колко много значи това за мен и , че това е най-романтичното нещо, което ми се е случвало ли? Стига си е филмирал, Джъстин! Ти, ние нямаме сърца, те са замръзнали,дълбоко завинаги. Просто млъкни! Ако не съм ти отвърнала на любовта не значи, че я няма.. но именно действията говорят по-високо от думите, за да не ти го кажа значи, че има причина. Замислял ли си се някога, че просто и кратко може да не те обичам изобщо?!
Ядосано отпих от текилата и поставих цигарата между устните си веднага след това, спомняйки си случилото се. Не съжелявах за нищо, което казах. Той е вампир, ние нямаме чувства! Трябва да приеме истината.
Любовта, чувствата му към мен, всичко е заблуда на замръзналото му тяло, главно на главата.