Nasty

437 19 0
                                    

Fire - 4. "Nasty"

Дългуча се засмя.

- Добър опит. - чу се глас зад мен. Обърнах се моментално и едва не ми падна ченето.

- Fire - пршепнах....

- Здравей сладкишче - усмихна ми се. - Много е секси нали? - попита ги, очевидно говорейки за мен.

Всичките кимнаха и по устните им се появи по една от онези "мъжки" усмивки.

- Момчета, бихте ли ни извинили? - попита любезно.

***

Усмихнах се вглеждайки се в лешниковите му очи. Виждах отново пламаците.

Беше облякан в тъмни джинси и сив дълаг суйчър. Косата му бе разрошена.

Съвсем небрежен вид.

Той ми се усмихна обратно подавайки ми ръката си.

Хванах я и му се ухилих вампирски.

- Какво ще те правим?

- Има много неща.

Той израмжа и докато премигна вече ме бе вдигнал, донесъл до.. колата си до колкото виждам и се носехме из магистралата.

- Рейнж Роувър? - ахнах.

- Мхм - кимна обръщайки се за секунда към мен, намигна ми.

- Виж.. Fire! С мотора съм иии някои ще.. ми го вземе. Обичам Райли.

- Райли? - засмя се.

- Да, кърваво/сексаво червения ми мотор се казва Райли! Завиждаш ли?

Той се изкиска.

- Присмиваш ли ми се...

- Джъстин - бързо ме прекъсна.

Погледнах го въпросително а той ми отвърна с поглед "Толкова ли си тъпа или е от косата? " (Джеси е блондинка)

- Да, да пресмивам ти се.

Завъртях очи.

- Да не ми завъртя очи току-що?! - попита през стиснати зъби, звучеше направо като рамжене.

- Да, да завъртях ти очи.

Изведнъж, от никъде, той натисна рязко спирачката и колата спря с ужасни търкания в асфалта.

- Какво по..?!

Тогава усетих устните му по своите.

Целуваше ме страстно. Жадно. Пълно с нужда.

- Сега ще ти покажа какво можеш и какво не можеш да правиш.

- Какво? - попитах в надсмешка.

- Правилата сладур. Скачай! - нареди ми потупвайки едното си бедро в знак да седна в скута му.

Изтрелях се с пълна ярост от седалката и се настаних в скута му, краката ми около него. Заиграх се с копчето на джинсите му преди да го откопчея.

Секс в колата.. мръсно!

Fire....Where stories live. Discover now