You want me..

349 18 0
                                    

Fire - 12. " You want me, dont you? "

- Мечтай си. - усмихнах се.

- О! Така ли? - повдигна вежда перверзно.

Джъстин спря кранчетата и излезна от ваната заставайки чисто гол на милиметри от мен....

Вампирските ми сетива се изостриха.

Погледнах надолу, тъкмо когато една капчица се стече по бедрото му надолу.

Облизах устни и върнах очите си на него.

- Какво има, любов? - попита ме правейки се на невинен.

Стиснах зъби и се въздържах да не му се нахвърля. Но за колко ли дълго щях да издържа на триковете на секс бога пред мен?

Преглътнах буцата насабрала се в гърлото ми и захапах устната си.

Той ми се усмихна и се приближи още повече, технически залепяйки се за мен.

Усещах мокрите капки дори през дрехите. Студенината, която вампирското му тяло излъчваше.

- Искаш ме, нали? - приближи ухото ми и прошепна.

Протегнах ръце и избърсах мокрите капки, които се стичаха около гръдния му кош.

Стиснах зърното му и бързо прошепнах в ухото му:

- Мисля, че грешиш, любов. Ти, ме искаш - изпъшка.

- Играеш си с търпението ми! - изстена.

- Може би - изтананиках целувайки мястото зад ухото му.

Преди да направя каквото и да е той ови ръце около торса ми и ги пъхна под фанелата му крачеки нагоре в ритам.

С едно бързо движения разкъса фанелата ми.

- Оу, наистина съм те набил яката - каза докато целуваше една от синините ми малко над реброто .

Изстенах.. от болка.

Бързо го избутах и захапах езика си. Мамка му болеше!

- Спокойно! Внимавам! - вдигна ръце в защита.

Кимнах леко и той постави устните си отново на същото място целувайки нежно. Леко облиза кожата и продължи със другите синини.

Въздишах когато довърши магията си и върху последната ми драскотина, правеше го рекордно бързо.

Джъстин обви ръце около талията ми и свали бикините ми.

Всичко се случи толкова бързо. В един момент бяхме в банята а в друг вече се въргаляхме на спалнята ми впити един в друг.

Fire....Where stories live. Discover now