I take my words back

350 15 0
                                    

Fire - 13. " I take my words back "

Петък, 13-и!

Голям празник за вампирите.

Всички се събираме на пистата като едно цяло. Празнуваме като семейство, задружни. И всичките емоции и грижи към другия си отиват на следващия ден....

Всичко се организира от алфа вампири. Те контролират нашето общество. Историята ни е дълга но на кратко:

Димитрий е бил първия вампир. (Легендите разказват, че еволюиръл но има и други тези. ) Казват, че Димитрий се влюбил в красавица наречена Леона, смърттна. Легендата гласи, че е Леона била превърната във вампир от Димитрий.

А как алфа вампирите са станали алфа е строго секретна тайна, никой не знае нищо за тях.

Въздишах тешко и стиснах ръката на Джъстин.

Бях се привързала към него за последната седмица.

- За какво си мислиш? - попита ме той.

В момента седяхме на твърдата повърхност на пистата. (Под нас имаше одеало но не го осещахме от вампирските си засилени усещания) Държахме ръцете си и чакахме фоарверките.

Днес се държахме като влюбени утре всичко щеше да е само секс.

Згуших се в него мушкайки ръце под якето му.

Той ми се усмихна преди да ме целуне, много добре разбираше, че се държах така нарочно.

- Виж, фоарверките! - възкликнах когато те се разпръснах в небето.

- Хах.. Какво ли си мислят хората. На най-фаталния ден в годината фоарвирки? - засмяхе се заедно.

Погледнах часовника на Джъстин.

" 00:01 "

Значи вече бе 14-и.

Издърпах ръце от него борейки се със себе си. Там беше толкова приятно.

Той стана и аз след него, хвана ръката ми и ми прошепна:

- Хайде да отидем до Ню Йорк?

- Моля? - извиках/прошепнах.

- Ню Йорк! Ти, аз! Много храна.. Много места, където ще..

- Можем да се чукаме?

Кимна а аз веднага поклатих глава след него.

- Не, няма да дойда. Това, че съм замръзнал долен вампир, не значи, че живота ми същински ад, секс и храна.

Изпъшка.

- Джеси! Моля те...

- Защо?? Все някой друг ще иска да дойде с теб!

- Но аз искам теб и само теб, никой друг не ме карал да.. чувствам - каза но веднага съжали за думите си след това

- Аз, взимам си думите обратно! - възкликна.

- Ъъ, не ми мисля, че можеш - усмихнах си.

- Нека забравим? - помоли.

Повдигнах се на пръсти и целунах бузата му.

- Нищо не съм чула - намигнах - Но... ако..

To Be Continued...

(В момента редактирам игнорирайте всички грешки..)

Fire....Where stories live. Discover now