Acının İlacı (Tanıtım)

39.2K 506 94
                                    

''Bazen beni çok şaşırtıyorsun. Hala rüyadayım sanıyorum. Sanki uyanınca her şey bitecek, sen yanımda olmayacakmışsın gibi.''

''Rüya değil güzelim gerçek. Bu bizim gerçeğimiz.'' 

''Dün geceden sonra oturup her şeyi baştan düşündüm. Kendimi kandırmalarımı bir kenara bırakıyorum. Anılarımızı düşündükçe hep sendeki samimi tarafı almışım yanıma o samimiyetsiz yüzünü örtmüşüm. Senden hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şeyi geri veremezsin zaten, ne geçen zamanı de tükettiğimiz mutlulukları. Başta kızıyordum. Ama artık kızmıyorum. Bir şey oldu uzun zaman önce ve ben kimsenin beni öldüremeyeceğini anladım. Affedilemeyecek ihanetlere tanık oldum. Affetmenin, ne büyük uyum isteği ve palavra olmadığını fark ettim. Çok uyumsuzmuşum. Azıcık uyayım diye ne fedakarlıklar yaptım. Korku kendi cehenneminde debelensin, benim cehennemim başka Azat. Ben artık yalnızca seni istiyorum. Yanımda olmanı, burada, benimle, oğlunla birlikte yaşamanı istiyorum. Ben artık mutlu olmak istiyorum. Eğer sen de istiyorsan-''

''Ne yani şimdi sen benimle yeniden mi başlamak istiyorsun?''

''Evet sevgilim. Kaldığımız yerden değil, yepyeni bir sayfa açalım istiyorum artık.''

Azat Sancaktar & Leyla Korhan 

Mardin köklü bir ailenin oğlu olan, başarılı bir iş adamı Azat Sancaktar, kendisine inşaat sektörü üzerine yeni bir hayat kurmuştur. Babasından kendisine kalan ağalığı devralıp aşiretinin başına geçmiştir. Son derece karizmatik, zeki ve cesurdur. Kaybettiği nişanlısının yasını tutarken kalbinin tüm kapılarını kapatmış ve aşka tövbe etmiştir. Ancak Azat, kendi dünyasında hüküm sürdürürken kaderi onun için hiç beklemediği planlar yapmıştır bile. 

Leyla Korhan, daha 18 yaşında, gencecik bir kızken annesini kaybetmiştir. Ölümünden babasını suçladığı için yıllarca onunla görüşmeyi reddetmiş Tıp Fakültesini kazanır kazanmaz da doktor olma hayaliyle İstanbul'un yolunu tutmuştur. Hayata çok erken atılan Leyla, ölümü de ihaneti de çok erken yaşta tatmış kendisini yaşadığı şehirden soyutlayıp hiç olmadığı bir insana bürünmüştür. Hayatını değiştirdiğini düşündüğü o yerde, seçtiği hayatı yaşarken bir anda kendisini hiç beklemediği bir kaosun içinde bulacaktır. 


Acının İlacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin