Mă numesc Elena, sunt bruneta cu ochii căprui, am 15 ani și de la 10 ani, pot vedea și auzi gânduri, trăiri, coșmaruri, amintiri și viziuni. Sunt născută sub semnul zodiacal al peștilor (cea mai paranormală zodie), numărul meu norocos e 7 și locuiesc cu părinții mei în Londra. Recent ne-am mutat. Am vrut o altă viață, un alt oraș, un nou început.
Am și un frate mai mare, Mihai. Are 25 de ani și are o iubită foarte de treabă, dar ei locuiesc in New York. Mihai a vrut să se refugieze de lucrurile ciudate ce se petrec în locul de unde venim. Și acum înțeleg de ce.
Sunt un medium. Poate că a sunat nebunesc și ciudat, dar asta sunt și nu mă pot schimba. Părinții mei au aflat recent și mă ajută să trec peste asta. E straniu. Totul e atât de ciudat. Eu sunt o ciudată.
Nu degeaba, toți mă numesc ,,ciudată". Întotdeauna incerc să mă ascund sub o glugă gri, ascultând muzică rock sau tristă...
Uneori nu pot vedea aura și gândurile altora, pentru că nu sunt obișnuită să mă controlez și deși sunt fericită și mă simt foarte bine, fără să-mi dau seama, mă îmbrac cu lucruri pe care le consider groaznice, mă port ciudat și mă înțeleg cu cei fițoși. Sunt exact opusul meu! Dar, desigur că am și prietenii, doar nu sunt chiar o sperietoare de păsări.
Hmm..cred totuși că vă întrebați cum am devenit medium, cum mi-am dat seama că sunt medium sau cum mă simțeam în primele mele momente.
Nu voi uita niciodată ziua care mi-a marcat viața.
____________________________________________________________
Aștept părerile voastre și vreau să vă mulțumesc tuturor! :* >;D<
Mulțumesc pentru citiri și voturi, apreciez enorm de mult. Lectură plăcută în continuare!