Dupa înmormântarea lui Alice, ea sau mă rog, spiritul ei îmi tot dădea târcoale. Nu mă lăsa să dorm, îşi bătea joc de mine şi mă rănea.
Într-o zi, după ce mama a aflat că "am căzut pe scari de vreo 5 ori, că m-am lovit de un stalp şi că am primit câteva mingi în cap la ora de sport", Alice a avut curajul să-mi vorbească.
-Te urăsc! Striga ea cu o voce melancolică, plină de durere.
-Alice! Tu eşti. Alice, te rog, înţelege-mă! Nu e vina mea!
-Să mori! Meriţi doar să mori! Mi-ai distrus viaţa.
-Alice, de ce nu vrei să înţelegi?! Nu eu te-am omorât! ~eu.
-Tu mi-ai activat puterile de medium. Deci e tot una. Aş fi putut fi un medium ca şi tine! Aş fi fost un medium fals, nu autentic * ca tine, dar aş fi fost un medium! Puteam trăi amândouă, ca surorile, dar tu... a trebuit să mă faci să dispar. Urlă ea din toţi plămânii, formând astfel un ecou straniu, ca un mix de voci.
-Alice, de aş fi ştiut că nu trebuie să te ating, nu te atingeam. De ştiam că am să te rănesc, nu te răneam.Dacă aş fi ştiut că bunicii tăi sunt nişte criminali, nu te-aş fi lăsat să pleci. Ai dreptate. E vina mea. Este numai vina mea. ~eu.
-Este şi vina altora, şi vina mea că nu am vrut să-ţi dau mingea, dar dacă nu mă atingeai ce bine era acum! Elena, înţelege-mă şi pe mine, acum sunt o fantomă şi nu pot merge în Lumină! Spuse Alice, lacrimi reci şi transparente apărându-i pe obrajii strălucitori.
Alice deveni într-un moment, de la normală la palidă, de la palidă la roşie şi de la roşie la luminoasă şi zâmbăreaţă. Zâmbetul acela părea straniu, dar ce se putea întâmpla?
-Voi încerca să te ajut. Spune-mi cum! Îţi sunt datoare. Vei trece în Lumină, cumva...
-Nu prea mă poţi ajuta. Trebuie să stau la graniţa dintre cele două lumi,până îmi găsesc liniştea. Şi există un singur mod prin care-mi pot găsi liniştea.
___________________________________
*Un medium poate fi fals sau autentic. Un medium autentic e cel care provine dintr-o familie de mediumi (de exemplu,eu), iar un medium fals e cel care are un părinte sau ambii mediumi,dar nu şi restul rudelor. Ca să fi un medium autentic, toată linia de sânge a familiei trebuie să fie de acelaşi fel, nu ca a unor muritori de rând.