-Daca nu ti-e scarba de ea,atunci pup-o.~Sasha.
Atunci mi-a prins fata in palme si m-a sarutat.Vroiam sa ma eliberez din stransoarea lui,dar era in zadar.Sasha murea de ciuda,iar toti ramasesera socati.Numai "ooo"-uri si "uuu"-uri se auzeau prin clasa.Oh,si ce-mi placea.As fi vrut sa nu ma opresc,dar a trebuit.Am plecat nervoasa din clasa.
-Vezi ce ai facut?Multumita?~Erik.
-Foarte!~Sasha.
Erik a venit la mine si a spus ca a facut-o pentru a-i demonstra Sashei ca e o fraiera.La inceput chiar am fost suparata pe el,dar dupa m-a facut sa rad si m-a calmat.L-am iertat si am ramas amandoi de acord,sa uitam de sarutul ala si sa ramanem prieteni.
Dar,din pacate,promisiunea lui nu a durat asa mult.Peste cateva saptamani,cand incercam sa vorbesc cu el,ma ignora.Statea din ce in ce mai des cu baietii si cu grupul viperelor.
-Erik!Trebuie sa-ti arat ce stire despre Linkin Park am gasit!~eu.
-Asa.Si?Vrei sa-ti dau o ghinda?Hai,mars de aici copilo!~Erik.
-Sunt mai mare ca tine cu 3 luni! *am zis ~eu plangand in hohote*
Toti de la masa lui radeau.Toti in afara de el.Chestia aia mi-a pus capac.Cand incerca sa-si ceara scuze,vorbeam pe un ton sictirit si ma deranja la culme nesimtirea lui.Simteam ca trebuie sa i-o platesc cu aceeasi moneda.Nu-l puteam ierta asa usor.Au trecut saptamani,luni si a renuntat.Eram ca doi straini.
Am inceput sa-i mai cer teme pe mess si sa-l rog sa-mi scoata unele chestii la imprimanta,din dragul de a mai vorbi.Imi era dor de el...
A doua zi la scoala...