Ce era cu vocea aia?Ce e cu mine?Cine sunt eu defapt?
Atatea intrebari care nu-si vor gasi raspunsurile,prea curand.
Ajunsa acasa am mers direct la bunica.
-Bunii,cine sunt eu?De ce Erik,care e si el medium,nu-mi poate citit gandurile?Ce e "Hajanijdan-shanaca-panbuu"? ~eu.
-Gata,scumpo.Prea multe intrebari.Pai...tu esti medium si vrajitoare ca mine si de aceea el nu-ti poate citi gandurile:puterea vrajitorilor creeaza anumite campuri si forte,iar ceea este o vraja,folosita in antichitate pentru a elibera binele.Hajanijdan-shanaca-panbuu-biuu este folosita pentru a elibera raul. ~bunii.
-Cee?Nu.Nu poate fi posibil. ~eu.
-Daca sunt folosite amandoua,una dupa alta,ajuta la iesirea unui om blocat in sine.E mai complicat.De ce intrebi? ~bunii.
I-am povestit tot si a ramas cu gura cascata.
-Adica...ai folosit o vraja...si..esti...vrajitoare!Apropriete-te de Erik pana nu afla cesti!Repede!Suntem in contra-timp. ~bunii.
-Dar...bine.Dar nu prea putem vorbi in ore. ~eu.
-Chiuliti.Va fac eu rost de scutire,nu-i problema. ~bunii.
Trebuia sa ii castig increderea lui Erik cu orice pret.
A doua zi la scoala
-Neata *si l-am pupat pe obraz*.
-Neata. ~Erik.
-Ce faci? ~eu.
-Ah,pai..bine.Tu? ~Erik.
-Bine.Ma plictisesc la scoalaa. ~eu.
-Mda.Si eu. ~Erik.
-Ce ar fi sa chiulim? ~eu.
-Sa chiulim?Esti nebuna?Hai s-o facem! ~Erik.
Am ras si apoi m-a luat de mana.
-Dar unde mergem?Nu putem sta toata ziua in soare!La mine acasa nu putem pentru ca suntem in curatenie. ~eu.
-Mergem la mine.Parintii mei lipsesc toata saptamana asta. ~Erik.
-Home alone?Super! ~eu.
Planul meu mergea de minune,doar ca,mai mereu,e ceva ce-ti va strica cheful,mai devreme sau mai tarziu.