Pe scarile unei case mari si albe din Londra,se aflau doi indragostiti.Astazi implinesc 20 de ani de casnicie si fiica lor,Marrie implineste 17 ani!
-La multi ani cu sanatate,Marrie! ~toti.
-Mami,tati!Va iubesc!Te iubesc si pe tine Louis,si ii iubesc si pe ei doi! *si saruta burtica mamei sale.*
-Oh,dragule...mai tii minte cand ne certasem? ~Elena.
-Oh,da!A fost o mare prostie. ~Erik.
-Si mai stii cum mi-am cerut scuze? ~Elena.
-Da!Si nu am sa uit niciodata banner-ul imens insirat la etajul 2!Inca ma intreb cum ai reusit sa-l pui. ~Erik.
-Din dragoste faci ori...ori...mi s-a rupt apa!Ah,repede! ~Elena.
Marrie forma la amubulanta si intr-un sfert de ora,Elena era in maternitate.Doctorita iese 15 minute mai tarziu.
-Felicitari!Va anunt ca aveti doi copii,un baiat si o fata perfect sanatosi,care au primit nota 10.Nasterea a decurs perfect normal.Puteti intra. ~doctorita.
-Oh,iubita mea! *si ~Erik o saruta pe frunte*
-Unde sunt Mark si Alice? ~Elena.
-Nu ii va chema asa.Nici nu am decis. ~Erik.
-Asa ii va chema.Macar pe fata,Alice! ~Elena.
-Bine.La baiat ne mai gandim. ~Erik.
Si Alle si Diana ajunsesera.
-Vaai!Unde sunt copii? ~Alle.
-Eu fac bine,mersi de intrebare! ~Elena.
-Of,scuze scumpo,dar vrem sa-i vedem.Eu si Chris suntem nasii lui Louis,Marta si Iulius a lui Marrie si ... ~Alle.
-Diana si Edward vor fii nasii lor! ~Elena.
-Serios? ~Diana.
-Da. ~Elena.
-Vai!Abia astept. ~Diana.
Asistenta intra cu doi copii mici si pricajiti in sala.Ii dadu bebelusii mamei si ii spuse:
-Sa fie sanatosi si sa aveti parte de ei! ~asistenta.
-Multumesc mult. ~Elena.
Mama cea protectoare le saruta fruntile calzi ale copiilor.Tatal cel grijuliu se apropie de dragostea sa si ii sopti:
-Bine.Alice si Mark,dar al doilea nume al fetei sa fie Ilona si al baiatului Joshua,numele parintilor mei. ~Erik.
-S-a facut! ~Alice.
Toti se stransera in jurul mamicii si ai copiilor ei abia nascuti.Toti erau atat de fericiti.
-Am aparatul la mine!Doamna asistenta,ne faceti o poza? ~Alle.
-Sigur,doamna. ~asistenta.
Si fotografia aceasta avea sa fie doar prima pentru micii membri ai familiei McCourtney.
-SFARSIT!!!-