Partea 8

411 12 0
                                    

Trebuia să vorbesc cu tata, aşa că am pornit spre garaj. Acolo erau mama, tata şi... bunica! I-am sărit în braţe, iar ea m-a pupat pe ambii obraji.

-Bunico! Am strigat, fericită de revederea noastră.

-Oh, scumpo. Ce mai faci? Cum merge cu şcoala?

-Bine, buni. Cu şcoala merge super! De ce ai venit?

-Aa, bine. Dacă vrei, plec.

-Nu! Doar că tu deobicei ai un motiv să vii la noi.

-Da. Ca să te vad... Spuse ea întorcându-şi privirea în altă parte.

-Mda... şi...

-Ca să vă iau cu mine în Londra.

-Off... de ce?

-Nu vreţi să veniţi?

-Nu stiu, mamă. Spuse mama sceptică.

-Eu vreau. Vreau sa încep o viaţă nouă! Am comentat eu, sărind în ss de bucurie.

-Dar de ce scumpo? Din cauza lui Ali... da. Ai dreptate! Vom veni. Dar până ne vom face toate bagajele şi vom închiria nişte camioane să ne ducă lucrurile, ce zici să mai stăm puţin de vorbă. A zis mama fugind cu bunica la bucătărie.

Eu am alergat în camera mea şi am început să-mi strang hainele şi lucrurile. Nu aş fi putut căra şase geamantane pline, noroc de tata şi de maşina noastră mare.

Am ajuns în minunatul oraş numit Londra. Prima direcţie a fost viitoarea noastră casă.

Iubeam căsuţa bunicii cu pereţii albi si curaţi, ferestrele lucioase, uşa primitoare şi camere aerisite. Garajul era mare, şi avea o uşa care ducea în casă. Grădina era mare cu flori si copăcei, iar piscina era înconjurată de prosoape, şezlonguri, copaci şi umbreluţe colorate. Mi-am ales camera, care era la etaj, iar balconul avea ieşire stradă, în timp ce camera părinţilor mei avea balcon cu ieşire la grădina din spate, iar bunica stătea la parter. Bunicul, din pacate, e mort de mai bine de cinci ani, iar bunica îi simte lipsa. Şi eu la fel. El m-a învăţat atâte lucruri importante, în special despre viaţă.

Curănd am început şcoala şi m-am împrietenit cu Alle. Aveam note mari şi-mi plăcea să învăţ.

După o perioadă, după ce am implinit 12 ani, mama a aflat ce sunt şi am cunoscut-o şi pe Diana.

Am avut parte de o vara super cu prietenele mele şi cu bunica,cutreierând Londra şi mergând la concerte rock si pop.

Dupa cateva luni, însă, totul s-a schimbat.

Mediumul [in curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum