EDIT!
Trebuia să fac azi exerciţii cu bunica, aşa că am pornit spre garaj unde uşa de la "laboratorul" bunicii era deschisă! Niciodată, dar absolut niciodată nu o lăsa deschisă! Am păşit, dar era mai întuneric ca în centrul Pământului.
-Bunico?! Buni, ştiu ca eşti aici! Am spus eu sfioasă.
Deodată, o mână m-a prins de gură şi m-a tras după uşă. Am vrut să ţip, dar era în zadar. Cunoşteam mâna aceea... era a bunicii, aşa că am stat nemişcată.
-Ai auzit ce-am auzit şi eu? Spuse prima persoană.
-Mda. O fi nepoata babei. Nici ea nu ştie unde e. Continuă cea de-a doua.
-Ar trebui să plecăm. Vom reveni mai târziu sau altă dată.
-Că bine zici. Haide, camarade.
-Hai, tovarăşe.
-------------
Cei doi au dat cu lanternele peste noi,dar nu ne-au vazut,apoi au iesit pe usa si au inchis-o.
-Huh!Draga mea,acei barbati sunt pe urmele noastre! ~bunii
-Ce?De ce?Si de ce nu ne-au vazut? ~eu.
-Creasem eu un camp protector.Nu ne puteau vedea.Doar auzi. ~bunii.
-Ce vor de la noi?! ~eu.
-Uite...scumpo...eu nu sunt doar un medium.Sunt si vrajitoare.Asta incalca principiile vietii supranaturale.Si tu esti vrajitoare,dar daca nu-ti folosesti puterile,efectul de vrajitor se duce.Ti-am spus abia acum pentru ca ai putea fi in pericol.Daca ma vor prinde ma vor ucide incet si dureros. ~bunii.
-Nu!Nu ii voi lasa sa puna mana pe tine!Il cunosc pe unul dintre tipi.E tatal unui coleg de-al meu(Erik). ~eu.
-Unul dintre ei era vrajitor,celalalt medium.Imprieteneste-te cu baiatul asta.O sa te invat cum sa vezi daca e sau nu medium.Trebuie sa afli mai multe despre ei.Trebuie sa ii oprim.Te pot omori pe tine! ~bunii.
Deodata,in timp ce vorbeam, ...