Vroiam sa ma prefac ca-s beata ca sa investighez.
-Ai vreun capot? ~eu.
-Da.Stai putin. ~Erik.
Vine cu un capot lung si roz.
-Poftim! ~Erik.
M-am dus in camera lui si mi-am dat jos pijamalele si mi-am luat capotul.Am coborat jos si mi-am luat paharul.
-Pentru zile ca astea!Noroc! ~eu.
-Pentru noi!Noroc! ~Erik.
Bausem 4 pahare de whiskey si tot nu aveam nimic,era bine ca aveam talent actoricesc.Erik bause 5 si se vedea ca il cam doare capul.
M-am ridicat si m-am urcat peste el.
-Ce faci? ~Erik.
-Nimic,iubii. ~eu.
Apoi l-am sarutat,ca sa-i inchid gura.Era la fel de profund ca prima data,doar ca acum stiam ca ma iubeste.Buzele sale erau atat de moi si de calde si de dulci,iar bratele sale atat de protectoare.Nu mai vroiam sa plec de acolo.
Apoi m-a ridicat si a urcat pe scari,tinandu-ma si sarutandu-ma.Mi-a dat drumul pe pat,apoi si-a dat jos pijamalele si a venit peste mine.Tot ce a urmat,nu poate fi descris.
Totul era atat de frumos si romantic si simteam ca-l iubesc mai mult ca oricand.Eram a lui,si el era al meu.
Dimineata,m-am trezit pe la 6,m-am strecurat incet pe usa si m-am dus in camera parintilor lui.Acolo am gasit un jurnal,o carte de vraji,niste plante pe care nu le-am mai vazut si niste pergamente.Le-am luat si mi le-am pus in geanta.
Am rupt o hartiuta,am scris:
"Scuze ca am plecat asa de repede,chiar vroiam sa mai stau in bratele tale calde,dar bunica m-a sunat pentru ca mama mea s-a simtit rau si a fost dusa la spital.
Multumesc ca ti-ai petrecut timpul cu mine.Te iubesc!"
M-am imbracat si dusa am fost,nu inainte sa-l sarut pe frunte ______________________________________________________
Hei,dragilor.Vroiam să vă anunț că nu mai sunt multe parți până la final. Lectură placută! :**