Partea 12

352 5 0
                                    

Prima oara cand am vorbit a fost cand am inceput clasa a 8-a.Eu si Alle eram certate,asa ca se mutase cu Diana,care ramase singura.Ma simteam *Forever Alone* pana cand diriginta ne-a spus ca vom avea un nou coleg.El a intrat in clasa,s-a prezentat si observand locul liber de langa mine,s-a asezat.S-a intors,miscandu-si parul,intr-un mod in care pana acum era pentru mine,nimic.

-Buna.E

u sunt Erik!~Erik.

-Buna.Eu sunt Elena.Incantata de cunostinta.~eu.

-Deasemenea.~Erik.

-Huh!Si...de unde vii?Cum ti se pare scoala,diriginta,colegii?~eu.

-Tatal meu e american,iar mama britanica.Sunt in UK de cand m-am nascut.Dar tu?Diriga pare de treaba,scoala e super,iar colegii...cam enervanti si fitosi,in afara de una.~Erik.

Apoi mi-a zambit cu subinteles.I-a zambit si eu.

-Eu vin din Elvetia. XD Ce tip de muzica asculti?

-Pai cam toate tipurile,in afara de manele si populara.Nu le suport.Am si cateva trupe preferate:Linkin Park,Guns'n roses,Nirvana,Nickelback si Scorpions.~Erik.

-Uuu.Super.Si eu la fel.I love rock.Nu stiu ce m-as face fara muzica.~eu.

-No music,no life.~Erik.

-Exact!~eu.

-Hei,Erik!Nu mai vorbi cu sarantoaca si urata asta si vorbeste cu mine. *Ii ia mainile si i le pune ei pe sold.El si le retrage instinctiv* Tu chiar nu stii ce pierzi.Macar de-ar fi dotata.Bleah! ~Sasha.

-Atata timp cat eu ma inteleg cu ea,ce te freaca pe tine grija?Te crezi buna,poate chiar perfecta,dar nu-i ajungi nici la degetul mic.Esti o idioata care judeca fara sa cunoasca!~Erik.

-Daca nu ti-e scarba de ea,atunci ...

A doua zi la scoala...

Mediumul [in curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum