Planul meu mergea de minune,doar ca cu cat il atingeam mai tare si cu cat ii vedeam viata mai mult si cat tine la mine,parca il iubeam mai mult.Il vroiam si nu pentru planul bunicii,ci pentru ca il iubeam si vroiam sa traiesc cu el pana la adanci batraneti.
Am mers in parc si ne-am dat in calusei,in trenulet,in roata,in topogan,in tot ce era pe acolo.
Nu prea vorbisem,dar stiam ce gand
este si el...nu stia ce gandesc eu.Petrecusem deja 3 ore,asa ca am pornit spre casa lui Erik,o imensa vila cu 3 etaje si o mansarda,o piscina imensa,o gradina de lux si camere sofisticate.
-Eu ma duc in camera mea sa ma schimb. ~Erik.
-In ce? ~eu.
-In pijamale! ~Erik.
-Dar eu nu am pijamalele la mine.
-Iti pot imprumuta eu. ~Erik.
-Bine.
-Stii ce idee mi-a venit?Sa dormi la mine! ~Erik.
-Huh,nu stiu...ar fi frumos.Ma duc sa o sun pe bunica,sa-i cer voie.
-Da! ~Erik.
-Alo,bunii!Sunt la Erik acasa.Pot sa dorm la el?
-De ce imi soptesti?Ah,ca sa nu te auda.Sigur draga,doar ai 16 ani,nu mai esti asa de mica.Doar,aveti grija ce faceti.Te iubesc,scumpo!
-Da,bunii.Si eu te iubesc.Paa.Noapte buna!
Ne-am uitat la un film romantic si la unul de groaza.Am mancat floricele cu unt si am baut cola.Stateam imbratisati si in pijamale,caci ma schimbasem.
Am si plans la finalul celui romantic,iar Erik a ras de mine,asa ca i-am dat cu perna in cap.
-Erik!Ai niste whiskey?
-Da.Am. ~Erik.
-Haide sa ne cinstim!
-Buna idee.Imediat ma duc sa aduc. ~Erik.
Whiskey-ul nu avea niciun efect asupra mea,nu inteleg de ce.Vroiam sa ma prefac ca-s beata ca sa investighez putin >;] ;3