7.Ca defapt tatal lui este si medium si vrajitor!
Imediat am inteles ca si el e asa.Inseamna ca-mi citise gandurile tot acest timp si ca exista posibilitatea sa ma fi mintit.
-Hei.S-a intamplat ceva? ~Erik.
-Ah,pai,nu.Nu am nimic.Ma gandeam. ~eu.
-Aa.Ok. ~Erik.
In rest orele au decurs normal,iar in pauze a stat cu grupul nostru.Apoi m-a trezit curiozitatea.
-De ce vrei sa fii mai popular? ~eu.
-Pai...asa am fost si in fosta mea scoala si imi placea,dar e mai bine asa. ~Erik.
-Asa cum?Vrei sa spui ca e mai bine cu niste pampalai nepopulari? ~eu.
-Nu.Nu am zis asta. ~Erik.
-Nu.Dar asta gandeai!Sunt sigura ca asta crezi despre noi. ~eu.
-Ba nu!Imi sunteti dragi,doar ca... ~Erik.
-Doar ca ce? ~eu.
-Doar ca nu sunt obisnuit sa fiu prea retras.Sunt genul care-i place sa fie cunoscut de toata lumea,dar sincer sa fiu,e mai bine sa fi un anonim,uneori. ~Erik.
-Mda. ~eu.
Deja eram ridicata in picioare.Si lacrimile mi se uscasera.Citisem ca defapt ne crede niste pampalai,sau ne credea.Acum nu-mi mai pasa.As fi acceptat sa ma faca in toate felurile pe mine,dar nu si pe prietenii mei.
Am continuat cu toti sa mancam,in liniste,apoi am intrat la ore.
Pe parcursul orelor am aflat ca Erik este medium,dar nu prea stie sa-si foloseasca puterile si habar n-are de ce nu-mi poate citi gandurile.Si ma intreb si eu acelasi lucru.Si ma gandesc,ca bunica a zis ca sunt si vrajitoare,dar daca nu-mi folosesc puterile,ele dispar.Asta inseamna ca la mine nu au disparut pt ca am folosit aceea vraja sa ma eliberez.Ce era cu vocea aia?Ce e cu mine?Cine sunt eu defapt?