Ayakkabılarımı giyinip aşağı indim annem yine odasındaydı heralde ortalıkta kimse görünmüyordu bir yandan onada üzülüyordum kafası çok yoğundu..dışarı çıkıp bi taksi durdurdum taksiye binip adresi söyledim..Çantamdan başağın numarasını çevirdim ..açmıyordu.. heralde sesten dolayı duymuyordu..sonunda geldik taksiden indim bar kapısının önünde bir grup genç vardı okuldan değillerdi sanırım ıslık çalıp laf atmaya başladılar..korkuyordum ama bi o kadarda kendime çok güveniyordum artık...bardan içeri girdiğimde bütün gözler üzerimdeydi.. başağı görünce ona doğru ilerledim.. başak gözlerini büyütmüş şaşkın bir vaziyette bakıyordu..
"vaav yanlız sen fazla güzel olmuşsun nehir "
"sendediyip teşekkür ettim kulağına eğilip sayende demeyide ihmal etmemiştim tabi..gözüm bir an merti aradı işte ordaydı ! onu gördüğümde kalbim bu kadar hızlı çarpmak zorundamıydı...? sigara içiyordu bi an göz göze geldiğimizde göz kırptı lanet olsun şurda ölebilirdim sevinçten ..kendine gel nehir biraz da o senin peşinden koşsun..kendi kendime konuşurken selimin sesiyle irkildim..
"çok güzel görünüyorsun nehir"
"sağol selim sende çok hoş görünüyorsun"
"şeyy bu gece beraber takılabilirmiyiz"
"kusura bakma selim sen arkadaşlarının yanına dön ben başakla takılacam" deyip selimin teklifini nazikçe reddettim.. bana öyle bakıyorlardı ki korkuyordum e bünye alışık değil tabi ... bi an başımı merte çevirdim..selim giderken mert bana çok tatlı bakıyordu..ah çok heycanlanmıştım lanet olsun yine kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu...birinin sesiyle irkildim bi genç bana elini uzatıp hadi dans edelim dedi...sanırım bizim okulun dışanda da gelenlerde olmuştu...peki dedim elimi tutup dans etmeye başladık..merte baktığımda sanki kaşlarını çatmıştı..yada bana öyle geliyordu...yorulmuştum arkamdaki duvara duvara yaslandım beni dansa kaldıran genç ben serkan diyipelini uzattı bende nazikçe ama bıkkınca bende nehir dedim..elini tutmamla beni kendine çekti elini belime dolayıp dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı .. ! beni öpecekti onu itip
"sen ne yaptığını sanıyorsun pislik herif"
"hadi ama fazla acımıyacak diyerek göz kırptı" etraftaki müzik sesinden dolayı kimse sesimi duymuyordu .. çok korkuyordum elinden kurtulmaya çalışıyordum..ama olmuyordu bana dokunuyordu göz yaşlarım arasında onu itmeye çalışıyordum olmuyordu allah kahretsin onun gücüne karşı gelemiyordum artık pes edip gözlerimi kapattım... bir anda ellerini sert bir şekilde çekti gözlerimi açıp ne olduğuna baktım mert serkanın üstüne çıkmış art arda yumruklar atıyordu neler oluyordu böyle mert beni kurtarmışmıydı..
olanları anlamaya çalışıyordum aynı zaman da bu lanet yerden uzaklaşmak için dışarı çıkmak istiyordum hala ağlıyordum kendimi tutamadım ve dışarı koşar adımlarla çıktım birtaksi durdurdum taksiye tam binecekken başağın sesiyle durdum
"nehir dur neler oluyor bana hemen anlat şu an barda çok büyük olay çıktı mert o çocuğu fena halde dövüyor...tamam başak şimdi bunları konuşmayalım..kendimi çok berbat hissediyorum eve gitmek istiyorum "dedim aqlayarak...
"şşt tamam canım ağlama ben burdayım" diyip sarıld.. taksiye bindik eve gidiyorduk...yaşadığım o rezaletemi yanayım yoksa mertin beni o halde görmesine mi ... başak kolumu dürtünce arabanın durduğunu farkettim..geldik sanırım..taksiden indik..ayakta zor duruyordum..herşey böyle ters gitmek zorundamıydı..eve anahtarla girip doğruca odama çıktım...
"başak sana ihtiyacım var biliyorum ama şimdi sadece yanlız kalmak istiyorum..."
"peki canım dikkat et kendini çok üzme" diyip çıktı" lavaboya gidip yüzümü yıkamak istiyordum açıkçası aynaya bakmaya korkuyordum...Elimi yüzümü yıkadım yüzümde akmış olan makyajları sildim...kesinlikle doğallık en güzeli...pijamalarımı giyindim..yatmadan önce annemi görmek istiyordum..odasına doğru gittim kapıyı çalım ses yoktu..uyumuştu sanırım...kapıyı yavaşça açtım..ee nerede? yatağı düzgün ilginç bu saatte nerede olabilirki?...odasındaki lavaboya baktım..ordada yoktu..hemen ayten anneye sormak için aşağı indim..ayten abla hizmetçi değildi ama annem gibi seviyordum onu...annemin işlerinin yoğunluğundan dolayı elinde büyümüştüm sayılır...
"ayten anne annem nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
RomanceHiçbir şekilde büyük konuşmamak gerekir, 'asla yapmam' denilen şeyleri bile yaptırır sana hayat. Ve Aşk öyle bir şeydir ki öldüm der durur ama yaşamaya devam eder insan... Dr.mehmet beyin yaptığı o hata Mert'in intikam için Nehir'i kaçırmasına Nede...