Merhaba arkadaşlar 455 olmuşuz inanin cok mutluyum bugün çok yoğundum o yuzden bolum kısa oldu gerçekten kusura bakmayin aslında yb yarın paylaşacaktım ama yoğun istek üzerine bugün paylasmaya karar verdim hepinizi çok seviyorum ... Emeklerim boşa gitmiyor en azından bunu anlamış oldum çok tesekkur ederim ...Nazlıcım senden de önerin ve desteğin (gizliyuz) için çok ama çok tesekkur ederim bu bölümü sana ithaf ediyorum:*
NEHİR
Başımdaki ıslaklığı hissedince yavaşça gözlerimi araladım, neler olduğunu anlamaya çalışıyordum, ama sesler kulağıma bir uğultu gibi geliyordu .
Kollarımı kaldırıp başımda ki bezi almaya halim olmayacak kadar kötüydüm .
Duyduğum kelimeleri algılayamıyordumm
Mert karşısında bir adamla bir şeyler konuşuyordu, kelimeler benliğini yitirip geliyordu kulağıma.
Kendimi çok halsiz hissediyorum. Yüzyıl uyumak istiyordum ve sonunda prensim gelip beni öperek bu kabustan uyandırsın, ama bunlar sadece masallarda olurdu değil mi... Bize de kalsa kalsa boktan bir hayat kalır .
Göz kapaklarım bana çok ağır geliyordu.Pes edip gözlerimi yavaşça kapattım...
MERT
Nehir! İyimisin aç gözlerini nehir ! LANET OLSUN!
"Doktor o iyi mi?"
"Maalesef"
"Ne..ne demek maalesef neyi var konuşsana!"
"Zatürre olmuş yani tıptaki adı 'pnömoni' çoğunlukla gençlerde çıkan ve bazen de ölümle sonuçlanan ateşli bir hastalıktır..."
" Ne b..bu çok saçma bak doktor onu yasatacaksın ne gerekiyorsa yap ve onu yaşat!"Nehir ölemezdi yani ölmemeliydi o bana lazımdı !
"Tamam..size yazacağım ilaçları düzenli olarak mutlaka saatinde alsın sakın aksatmasın ve bir hafta boyunca istirahat etsin yataktan cıkmasin çok iyi bakilmasi lazim"
"Peki ona çok iyi bakacağım"
"Bu güZel hanım sizin gibi bir eş'e sahip olduğu için çok şanslı"Eş mi? Ne eşi be neyse bozuntuya vermeden doktora tesekkur edip gönderdim .Ve hemen nehirin yanına çıktım.
Burcu oruspu kızı herşey onun yüzünden bilerek Nehiri o odaya yolladı .
Önceden klimayı açmış, kız zaten sırılsıklamdı, neyse ki burcuyu gönderdim salak kız burayı kendi eviymiş gibi tanıttı sadece birkaç gün eve ihtiyacı var diye bu evde kalmasına izin verdim ,kaltağın yaptığına bak ben neden sinirlenmiştim ki bu kadar...
Bu düşünceleri bir kenara bırakıp nehirin odasının önünde dikilmeye son verip içeriye girdim
Nehir'in yanına doğru ilerledim çok sararmıştı, çökmüştü ama herşey yeni başlıyor nehir bu
kadar zayıf olmamalısın ...
Nehir'in başındaki bezi aldım suya batırıp tekrar başına koydum. Lanet olsun bu siktigimin ateşi neden inmiyor 39 buçuk nehir'e uzunca baktım çok güzeldi acaba hatamı yapıyorum sonuçta O MASUMDU...
+Abi topu atsana
-hahaha hayır burak gel alabiliyorsan al
+Ya abi yaaa verirsen alacam
-banane banane alamaz ki alamazki
+ah düştüm abi başım çok acıyor
-burak özür dilerim abicim bir daha sana zarar gelmesine asla izin vermeyeceğim
Burakla küçüklük anılarımız gözümün önünde canlanırken içimde ki nefret körelmişti sanki.
Burada kalsaydım elimden bir kaza çıkacaktı. Aşağı indim , Nehir'in ilaçlarını almak için dış kapıyı sertçe kapattım arabama binip kaza yüklendim. Sol yanımda ki şeytan sürekli Beynimi kurcalıyordu .. Ben nehiri öldürmek için kaçırmıştım fakat farkında olmadan BEKTAŞLARIN GÜLÜNÜ 3. Kez kurtarışımdı
NEHİR
Yine o ağrıyla uyandım. İnsanın içi acırmıydı hiç,..? Benim ki acıyordu işte..Beni acıtan o...Acıyan yerlerime iyi gelen de o...Nerdeydim ben yaşadıklarım yavaş yavaş aklıma gelmeye başlamıştı..Kendimi ölü gibi hissediyordum.
Mert nerede acaba? Nehir sen hakikaten salaklığın dibine vurmuşsun ! O sana neler çektiriyor ve senin için dehşet verici şeyler planlıyor sen hâlâ onu merak et.
Hıh bende iç sesim nerede kaldı diye merak ediyordum .. İç sesimi duymazdan gelerek odadan çıktım. Mert'in nerede olduğunu merak ediyordum. Bütün odalara baktim hic bir yerde yoktu. Bakmadigim bir oda kalmışti sadece ama o odaya bakmaya korkuyorum muhtemelen yatak odasıydı. Bu kapıyı açtığımda mertle o sarışını görsem bir daha kendime gelemeyecektim herhalde.. Elim kapı kolundaydı Açmakla açmamak arasında gidip gelirken açmamaya karar verdim.Hayatımın şokunu yaşamak istemiyordum . acaba simdi kaçsam tabi ya fırsatım varken kaçayım iç sesimin fikrine ihtiyacım yoktu ama acikcasi güzel fikirdi. Hemen yavaş ama hızlı adımlarla merdivenlerden indim.
Onu seviyorum, hem de çok ... Ama bazen en iyi seçim vazgeçmektir.. Ben ondan vazgeciyorun ve biliyorum ki hayat bana vaz geçtiklerimle değil ,seçtiklerimle ilgilenme kararlılığını gösterir...
Bu düşüncelerden çıkardığım sonuçla hemen kapıya yöneldim kapıyı açıp çıkmamla sert bir şeye carptigimi farkettim. Olamaz ya tüküreyim ben böyle şansın içine merte çarpmıştım!!!
"Hayırdır nehir hanım bir yere mi gidiyorsunuz !"sesi çok tok çıkıyordu .
"Şe...şeyy ben sa..sana b..bakmak için yani evi aradım ama yoktun bende belki bahçedesin diye şey ettim"
"Yok hanfendi şey etme sen .. Doğru yatağa " elindeki poşeti uzatınca ne olduğuna baktim
"Bu ne"
"İlaçların gerçi sen gayet iyi görünüyorsun " aslında gerçekten kötüydüm
"Mert bunu neden yapıyorsun senin istediğin de bu degilmiydi zaten..."
"Merak etme senin için değil ayrıca istediğim bu değil bundan daha beter olacaksın senin simdi ölmemen lazım " yaa öylemi mert bey öyleyse biraz abartsam beni bir süre rahat bırakır en azından sen görürsün
"Ah başım dönüyor mert gözlerim kararıyor"
MERT
Nehir birden bayılınca yere düşmesine izin vermeden onu tuttum Allah kahretsin ya doktor üzülmemesi gerekiyor demişti.. Ne yaptım ya şimdi bunları konusmanin sırasımıydı!
"Nedir iyimisin nehir!" cevap vermiyordu bayılmıştı onu taşıyıp yatağına yatırdım ... Bu hastalığın bir geçsin ben biliyorum sana yapacağımı ..Çok yorucu bir gündü ışıgı kapatıp nehirin yanına uzandım
NEHİR
OHA kalbimin ritmi hızlanıyordu. Mert yanıma uzanmıştı. Keşke başka yerde başka şekilde karşılaşsaydık belki herşey çok farklı olurdu .. Kapının şiddetle çalmasıyla uyanmış gibi yaptim daha doğrusu yerinden sıçradım ve yine mertin arkasına sıgıniyordum en güvenilmeyecek kişiye güveniyorum belki beni simdi oldurmeyecegini bildiğim içindi gece gece kim caliyordu kapiui böyle .. Alacaklı gibi ..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
RomanceHiçbir şekilde büyük konuşmamak gerekir, 'asla yapmam' denilen şeyleri bile yaptırır sana hayat. Ve Aşk öyle bir şeydir ki öldüm der durur ama yaşamaya devam eder insan... Dr.mehmet beyin yaptığı o hata Mert'in intikam için Nehir'i kaçırmasına Nede...