ARKADAŞLAR BEGENİP BEGENMEDİGİNİZİ BİLMİYORUM HİKAYEYİ DEVAM ETTİREBİLMEM İCİN BUNU BİLMEM LAZİM O YÜZDEN YORUM YAPABİLİRSİNİZ YADA VOTE.. YOKSA HİKAYEYİ DEVAM ETTİREMEM...
KEYİFLİ OKUMALAR..
Yılaaan! Bu çığlığım sonucu Mert odaya ani giriş yaptığında hiç düşünmeden arkasına sığındım.
Yılanlar en büyük korkularımdan bir tanesiydi.
O yüzden denize düşen yılana sarılır derler ya ,benimki de o misal yılandan kaçıp merte sığındım...
Yılan bize doğru sinsice yaklaşırken mert belindeki silahı çıkarıp kafadan tek kurşunla vurduğunda yine çığlık atmıştım...
Yılana donup kalmışken mertin odanın çıkışına doğru ilerlediğini fark ettiğim anda koluna yapıştım..
"Mert yalvarırım beni bu odada bırakma lütfen "
"Olur canım yanımda yatmak ister misin?" Böyle bir isteğime karşı bu teklifi beklemediğim için şaşkınlıkla yüzüne baktım.
"Çok safsın nehir " derken alayla sırıtıyordu
" Mert ben ciddiyim ne olur bak korkuyorum lütfen tek başıma bırakma beni burada.."
"Nehir! sonunun bu yılan gibi olmasını istemiyorsan kessesini " dedi az önceye göre sert çıkan sesiyle ...
Mert kapıdan çıkışa doğru ilerlerken gözlerim dolmuş ona bakıyordum , kapıyı kapattıginda kilit sesini duyunca telaşlı bir şekilde kapiya ilerledim bu kadarini yapamazdı , beni korkularımla baş başa bırakamazdı ...
"Mert hayır ..hayır yalvarırım kapıyı kitleme..Meerrt! Korkuyorum lütfen aç kapıyı.. Mert!! Beni korkularımla baş başa bırakma ..."
Bir yandan kapıya vuruyor , Bir yandan da ağlıyordum...
Sonunda pes edip kapının arkasında ağır bir şekilde oturdum dizlerimi kendime çekip gözyaşlarımın akmasına izin verdim...
Ağır bir şekilde gözlerimi açtım..Dün gece yaşadıklarım yavaş yavaş kafama Dank edince başımı hızlı bir şekilde çevirip o yılanın burada olmadığını görünce rahatlamıştım.
Bir saniye ben en son kapının arkasında oturuyordum..Beni yatağa kim taşımıştı?..
Mert odaya ani giriş yaptığında şaşkın bir ifadeyle ona bakıyordum.
"Ne bakıyorsun ? Yerde yatmana izin veremezdim. Sonra hastalığınla hiç uğraşamam . Sonuçta sen bana lazımsın."
"Eee niye geldin teşekkür mü bekliyorsun?"
"Birincisi benimle bu şekilde konuşma yoksa dün geceden daha beter şeyler yaşatırım sana ..Ki zaten yaşatacağım. İkincisi kalk ve kahvaltını zıkkımla açlıktan ölme, sonuçta o şeref bana ait.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
RomanceHiçbir şekilde büyük konuşmamak gerekir, 'asla yapmam' denilen şeyleri bile yaptırır sana hayat. Ve Aşk öyle bir şeydir ki öldüm der durur ama yaşamaya devam eder insan... Dr.mehmet beyin yaptığı o hata Mert'in intikam için Nehir'i kaçırmasına Nede...