5.Bölüm GÖLGE

1.2K 85 11
                                    

Telefonumu çıkarıp başağın numarasını çevirdim..başak 3. çaldırışımda açtı..sesi uykulu geliyordu sanırım uyuyordu

"alo başak ne yapıyorsun?"

"ne var nehir ya sabah sabah"

"başak kapınızın önündeki taksinin içindeyim hemen gelebilirmisin " sesim titriyordu..

" nehir sen iyimisin kötü bişey mi oldu"

"sen gel gelince konuşuruz"

"tamam , tamam hemen geliyorum "dedi endişeli çıkan sesiyle... aradan 2 dk geçmeden taksinin kapısı açıldı..başağı gördüm çok endişeli görünüyordu benim için çok endişelenmişti canım arkadaşım beni bi o düşünüyordu zaten...

"nehir bu halin ne bak bakayım bana ağladınmı sen bu gözlerinin hali ne böyle "

"tamam başak sakin ol herşeyi anlatacam ama ondan önce bir konuda bana yardımcı olman lazım evden kaçtım ve gidecek bir yerim yok bir sürü yazlığımız var ama hiçbirine gidemem babam hepsine bakar senin bildiğin bir yer varmı?"

"canım bizim yazlıklardan birine gidelim dicem ama baban muhtemelen oralarada bakar ama dur ne yapabileceğimizi bir düşünelim" aradan 5 dk geçtikten sonra başak buldum diye yerinden sıçramıştı..

"ee söylesene"

"barıştan yardım alabiliriz bizi kırmaz yardım eder"

"süper fikir hemen ara"

"tamam dur arıyorum" diyerek telefondan sevgilisinin numarasını çevirdi "alo aşkım nasılsın ..bende iyiyim senden bi ricam olacak acil olarak kalacak bir yer ayarlarmısın yok ya benim için değil nehir için aa evet orası olur süpersin hayatım öptüm seni çok görüşürüz"

"ee ne dedi"

"birazdan vereceği adrese gidecez dedesinin köşkü o yeri bi o bi dedesi biliyor dedesi de ölmüş zaten"

"başak sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum"

"şşt sakın bir daha duymayayım biz kardeş gibiyiz ne zaman başın sıkışsa birşeye ihtiyacın olsa ben burdayım unutma." bu sözler karşısında ne diyeceğimi bilemez halde başağa sıkı sıkı sarıldım..mesaj gelince telefona baktı

"hıh işte barış adresi gönderdi...ama istanbuldan biraz uzak"

"daha iyi ya bende onu istiyorum zaten"

"tamam beraber gidelim ben sonra babamı arar arkasdaşımda bir kaçgün kalacağımı söylerim seni yanlız bırakmam hem bana daha neler olduğunu anlatacaksın... ve bir mesaj sesi daha başak mesajı sesli okudu "gittiğiniz yazlıkta kapının önünde 3 tane saksı var anahtar ortancı saksının içinde tabi ya anahtarsız nasıl gidecektik..:) taksiciye adresi verip ilerledik..

MERT

Aldığım bilgiler karşısında şok olmuştum NEHİR BEKTAŞ MEHMET BEKTAŞ'IN KIZIMIYDI! nehir selimin sevdiği kızdı ama bu durumda selim umrumda bile değildi..! ben kardeşimi kaybetmiştim! hemde o piç kurusunun zevki yüzünden oda aynısını yaşayacaktı ona en iyi acı çektirmenin yolu nehirdi iş nehiri kaçırmaya gelmişti bu çok kolay olacaktı...

NEHİR

"İşte böyle başak ne yapacağımı bilemiyorum..anlıyacağın çok çaresizim . babam bir katildi ve ben bir katilin kızıyım..dahası öldürdüğü kişi benim sevdiğim adamın kardeşi.."bunları söylerken dayanamıyordum ve gözyaşlarımı serbest bırakıyordum

"şşt tamam canım ağlama senin hiç bir suçun yok inan bana sen bu hikayenin en masum kızısın.bulunduğun durum çok berbat ama dur 1-2 hafta burda bekliyelim sonra ne yapacağımıza bakarız "

5 GÜN SONRA

"Nehir canım benim artık eve dönmem lazım babam aradı annemle uludağa gideceklermiş kardeşime bakmam lazım yine gelecem tek başına korkmazsın değilmi..?"

"yok canım olurmu git tabi korkmam sessiz tenha bir yer ama idare edebilirim.."

"tamam canım araşırız"

"şeyy başak ben telefonumu herşeyi evde bıraktım "

"tamam o zman benim telefonumu al ben gelişte sana bi telefon getiririm."

"tamam ... başak "

"efendim canım"

"seni çok seviyorum bunu unutma olurmu "

"bende seni çok seviyorum canım arkadaşım "

başak çıktıktan 2 saat geçmişti zaman burda bir türlü geçmiyordu havada çok soğuktu neyseki şömineyi yakmayı biliyordum şömineyi yaktım valizimden bir kitap çıkardım ondan öncemutfağa yöneldim buzdalabı ağzına kadar doluydu kendime bir kahve yaptım şöminenin başına geri döndüm kulaklığımı taktım bir yandan müzik dinliyor bi yandan kitap okuyordum kitapları çok seviyordum ve ben onlarla bir bütün haline gelmiştim..

MERT

5 gün oldu..ama nehir hiçbir yerde yok..ben dahil herkes onu arıyor..korkak ama zeki bir kız tabi kardeşimin intikamını alacağımı anladığı için korkup kaçtı..ama ceehennemin dibinede gitse bulacam onu bulup onun sayesinde bu dünyayı babasına dar edecem..yarın okula gidip bir bakayım belki birileri nehirin yerini biliyordur...

NEHİR

ah boynum burada uyumuşum..boynum tutulmuş saat 09:00 sabah olmuş off çok sıkıcı geçiyor ..okulum keşke okula gidebilsem ..saçmalama nehir babanın seni bulmasını istiyorsun herhalde..off şu halime bak kendi kendime konuşuyordum resmen..

MERT

Hiçkimse nehirin nerede olduğunu bilmiyor LANET OLSUN ! derken arkadan omzuma dokunan elin sahine baktım..

"oo mert sen bu mekana uğrarmıydın"

"off hiç uğraşamayacam seninle bir milyon tane işim var barış "

"hayırdır kardeşim bir durummu var"

"hiç sorma canım çok sıkkın.."

"anlat merak ettim nedir canını bu kadar sıkan şey?"

"birini arıyorum "

"kimi arıyorsun a.. bir saniye telefonum çalıyor kız arkadaşım arıyor..alo aşkım naber..aa pardon nehir ya..başağın telefonunun sende ne işi var? anladım tamam ulaşınca seni ararım..görüşürüz" nehir mi? barış nehirin yerini biliyordu demek..

"kiminle konuştun?"

"kız arkadaşımın arkadaşı ya eve ihtiyacı varmış benle dedemin gizli bir köşkü vardı ya seninlede beraber gitmiştik işte orda kalıyor neyse boşver sen kimi arıyordun?"

"önemli birşey yok ya bi oruspu çocuğu arabamı çizmiş onu bulup bi güzel benzetecem"

"takıldığın şeye bak mert boşversene ee bu gün ne yapıyoruz?"

"barış benim çok önemli bi işim var şimdi aklıma geldi..sonra bu durumu telafi ederiz...hadi görüşürüz"

"nereye oğlum" barışın bu sorusunu yanıtsız bırakarak arabama binip gaza yüklendim .. demek nehir hanım köşkte saklanıyormuş..bekle bakalım geliyorum...

NEHİR

Soğuk bir kış gecesiydi dışarıda çınlayan fırtınanın çıkardığı sesler kulak tırmalıyordu..pencerenin önünde kahvemi yudumlarken oradan geçen bir gölgeyle ürktüm..tenha bir yerdi..kim olabilirdi ki?..korkak adımlarla yavaş yavaş kapıya doğru ilerledim çılgınca birşey ama kim olduğunu öğrenmeseydim bu gece kesinlikle uyuyamayacaktım

..heryer karanlıktı sessiz ve yavaş adımlarla ilerlerken yeşilliklerin arasından birşeyin sıçramasıla çığlığı bastım..ah olamaz zavallı kedi soğuktan donmak üzere ve çok masum bakıyordu..onun yüzünden az kalsın kalbim duruyordu..ama onu bu soğukta kapının önünde bırakacak değildim..eğilip kediyi kucağıma aldım..tam içeri gireceken birinin boynuma vurmasıyla gözlerim karardı ve sonrası..

ARKADAŞLAR BU BENİM WATTPAD DA İLK HİKAYEM BU YÜZDEN İLK BEŞ BÖLÜMÜ BİRLİKTE YAZMAK İSTEDİM DEVAMI TABİ Kİ VAR AMA YORUM VE VOTE LERE GÖRE YAYINLAYACAĞIM...

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin