4.Bölüm ACI GERÇEK

1.3K 85 6
                                    

ayten anne bu soruma karşı susunca daha çok meraklandım

"ayten anne sana soruyorum annem nerede?"

"şeyy kızım annen"

"e hadi söylesene yoksa bişeymi oldu anneme"

"yok bişey olmadı da baban"

"babammı yoksa babama mı bişey oldu"

"hayır sakin ol babana da bişey olmadı"

"ee "

"bak kızım baban bir ameliyata girdi...SOLMAZ ailesinin oğlu burak solmaz bi trafik kazası geçirdi baban hemen onu ameliyata aldı beyni çok hasar görmüştü ama atlatabilirdi...Ama babanın yaptığı o küçük hata büyük sonuçlara yol açtı..BURAK SOLMAZ hata sonucu beynindeki bi damarın kesilmesiyle ameliyat masasından kalkamadı...ve oracıkta öldü"

"ne mert! mertin kardeşi..."

bu ayaklarım boşalmıştı duyduğum şeyler karşısında beynimden vurulmuşa dönmüştüm..arkamdaki kanepeye oturdum...

"bu olamaz hayır bu olmamalı"

"evet keşke olmasaydı burağın babası LEVENT SOLMAZ" dolaylı yollardan da olsa babanın burağı öldürdüğünü duyarsa hiç kimseye rahat vermez"

"ya sen ne diyorsun ayten anne! babam 18 yaşındaki bir gencin hayatını kararttı sen hala kalkmış bana rahatlıktan basediyorsun.."derken ağlayarak odama çıktım.

allahım herşey üst üste gelmek zorundamıydı içimdeki ses bu iyi günlerin derken onu duymamazlıktan geldim şimdi ne olacaktı...mert! öğrendimi acaba neden ya neden!!! merti arasam mı ne dicem ki yok aramıyayım...yarın okula gelirmi acaba off nehir kardeşi ölmüş okulamı gelecek iç sesim yine herşeye burnunu soktuğu gibi bu lafımada alaylıkla cevap vermişti ve haklıydı...

MERT

adamı bir güzel benzettikten sonra bardan çıktım nehir çok korkmuştu ...acaba hiç böyle şeyler yaşamışmıydı hiç sanmıyorum o halini gördükten sonra ona içim acımıştı...cebim titriyor olamaz ! 42 cevapsız arama hepside babam, titreşimde olduğu şiçin duymamıştım lanet olsun ! kesin kötü bişey oldu...hemen babamın numarasını çevirdim...

"Alo baba "

"nerdesin sen hı nerdesin!"

"dur baba sakin ol telefonum titreşimde kalmış kötü bişeymi oldu"

"hemen sana mesaj atacağım hastahaneye gel "

"tamam hemen geliyorum"

Lanet olsun! biliyorum kesin birine bişey oldu babamın sesi hiç bu kadar kötü gelmemişti hemen mesaj attığı hastahaneye gittim...hastanenin kapısının önünde babamın bir kaçtane adamı beni karşıladı...babamın yanına çıktığımda ağlamaktan şişmiş olan gözlerine baktım inanamıyorum babam ağlamışmıydı LEVENT SOLMAZ ağlamışmıydı...

"baba !neler oluyor ne bu halin"

"oğlum burak"

"burakmı ne ? ne oldu kardeşime"

"oğlum burak bir trafik kazası geçirdi hemen ameliyata aldılar ama bünyesi kaldıramadı ve öldü ...

"ne bu..burak ölmüşmüydü benim kardeşim ölmüş müydü allah kahretsin onu yanında olamadım...birşeyleri yakmak yıkmak istiyordum benim kardeşim çok güçlü o ölemez etrafımda ne varsa kırıp döküyordum acımdan üzüntümden ne yaptığı bilmiyordum babamsa beni sakinleştirmeye çalışıyordu...

MEHMET (NEHİRİNİN BABASI)

ben ne yaptım böyle allah kahretsin ne yaptım sadece bi iki yudum tek alkol almıştım yapmamalıydım bu amaliyata girmemeliydim ne yapayım olan oldu bir kere yapacak bir şey yok...sesin nereden geldiğini anlamak için koridora çıktım..bir genç elinde ne varsa yerlere atıyordu..ameliyat ettiğim gence çok benziyordu..sanırım abisiydi..hemen yanlarına gittim..

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin