21.Bölüm SENİ ÇOK SEVİYORUM

691 47 10
                                    

SLMM SEVGİLİ OKURLARIM AYY BU ÇOK RESMİ OLDU BE O ZAMAN SELAM CANLAR :*

KEYİFLİOKUMALAAAR:)

NEHİR

Bazen kendini öyle yalnız hissedersinki...

Sanki koskaca dünyada bir tek sen varsın, konuşmak istersin ama dinleyen yoktur,susmak istersin ama konuşacak şey çoktur, ağlamak istersin gözünde yaş yoktur...

HAYAT!!!

bak ayaktayim...

Bak yıkamadın yine beni..

Sana rağmen anneme ve babama rağmen geçirdiğim onca şeye rağmen hâlâ ayaktayım ve düşmem için ne kadar ağırlık yüklesende ben o ağırlıkları gözyaşımla eritmeye de hazırım.

Gözlerimi açınca saatin daha gecenin dördü olduğunu gördüm. Çok az uyumustum. Aslında hic uyumamıştım dersem daha doğru olur..

Aklımda ki 'ŞİMDİ NE YAPACAĞIM' Sorusu yiyip bitiriyordu beni...

Ardanın teklifini kabul ettim ama sonuçlarını düşünmeden yaptım bunu...

Şimdi ne yapacağım??

Yorganı hızlı bir şekilde itip ayakta bi oraya bi buraya gidip gelirken aynı zamanda istemsiz bir şekilde tırnaklarımı kemiriyordum.

Yok bu böyle olmayacak..

Kapıyı açıp lavaboya gidecekken mertin kapısını açık görünce bir an duraksadım.

Ama bir süre sonra kendimi tutamayıp kapının önünden onu izlemeye basladim.

Eskiden olsa onu uyurken görebilmek için neleri vermezdim.

Ama şimdi,

Bilmiyorum...

Evet gerçekten ne hissettiğimi nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum mert benim için doğru kişimi onu da bilmiyorum...

O kadar güzel uyuyordu ki gerçek ifadesinden o kadar uzak bir ifadeydi ki bu hayranlığımı gizleyemiyordum.

Daha yakından bakma istediği mi maalesef içimde bastıramadım ve tüm cesaretimle içeri girdim.

Tam yanı başındaydım. Yanına uzandım ona çok yakındım ama bir o kadarda çok uzaktım.

Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şeydi yakınken bi o kadarda uzak olmak...

Elimi yüzünde gezdirirken uyanmamasını diliyordum. Tekrar uyku hissi kaplamıştı içimi...

Çünkü onun yanındayken bütün düşüncelerden uzaktım. Sanki buraya girerken düşüncelerimi dışarıda bırakmıştım ve dışarı çıktığımda beynime hücum edecekler gibi hissediyordum.

MERT

+BurakNeredesingöremiyorumseni.

-Abiburadayim

+Buraksenigöremiyorum,kardeşimsesvernerdesinBurak!! Buraaaaakkk!!

Burak !! yerimden sıçrayarak uyanmistim Üzerimde ki ağırlıkla gözlerimi açtım

.. Bir dakika rüya görmüş olamazdım değilmi nehirle birlikte mi uyumuştum.

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin