Al saptelea capitol

308 25 3
                                    

Oftez , ieșind din apartamentul lipsit de viața care mi-a fost recomandat. Nu oi avea eu bani pentru cine știe ce apartament luxos , dar nu vreau sa dau degeaba puțin pe ceva oribil ce nu ma "inspira" deloc.

Telefonul îmi bâzâie , semn ca am primit un mesaj.

Anonim : Încearcă in blocul care are in fata lui un copac mare și bătrân , cu o grădina plină cu flori. Du-te la etajul 7 , acolo posibil vei găsi ceea ce vrei.

Am văzut un bloc cu astfel de grădina și cu-n copac bătrân la vreo doua blocuri de aici.

Din pura curiozitate , încerc , ne-având ce sa pierd dacă fac asta.

Dau de bloc și urc , văzând la intrarea blocului ca într-adevăr exista un anunț , cum ca la etajul 7 ar fi un apartament destul de măricel de vânzare. Pe afiș scrie sa merg la etajul 4 pentru mai multe informați și sa bat la usa numărul 35.

Intru in lift și merg pana la 4 , căutând cu privirea usa 35 , observând ca sunt mai multe uși. O observ , mergând la ea și bătând de 3 ori cu putere ca mai apoi sa aștept , uitându-ma aleluia pe pereți.

Aspectul blocului era unul drăguț , curat și chiar modern , ceea ce nu m-am așteptat. Acest cartier din câte știu , nu este unul in care poți găsi ceva convenabil priviri , mai ales dacă esti pretențios. Am venit aici pentru ca voiam un nou început , ceva modest , sa nu mi se mai spună ca stau pe bani și "faima" alor mei.

Gândurile îmi sunt întrerupte de usa care se deschide larg , lăsând la vedere o doamna de aproximativ 40 de ani cu-n zâmbet radiant.

— Buna ziua , cu ce va pot ajuta?

— Buna ziua , am venit sa cer informații referitoare la apartamentul de la etajul 7. Spun , observând imediat ca fata i s-a înseninat fizibil.

— Desigur , spune zâmbind. Așteptați 2 secunde !

Spune intrând la loc in casa , ieșind la loc cu un set de chei ca mai apoi sa-și lase prosopelul din mâna pe un dulăpior și sa încuie usa , urcându-ne amândouă in lift.

— Apartamentul pus in vânzare este unul foarte spațios , având in vedere ca sunt doar 4 apartamente pe acel etaj , fiecare având dimensiunea a doua apartamente la un loc. Fiecare apartament are 3 camer , o sufragerie , o Bucătărie , o baie și o debara plus balconul care este spațios. Par foarte extravagant dar , având in vedere vecini , nimeni nu cumpara acest apartament. Nu vreau sa te sperii , sunt vecini cam de vârsta ta , dar fac atâtea borcane și se spune ca sunt foarte periculoși , oftează profund. Dacă poți îndură astea , ți-l voi vinde la un preț foarte mic! Spune privindu-ma. Vreau doar sa scap de el odată! Exclama nemulțumita.

Privesc atent femeia care pentru o secunda mi-a părut paranoica dar nu poți judeca o persoana frustrata , niciodată. Mereu are un motiv întemeiat.

Ajungem la etajul 7 , ușile liftului deschizându-se larg și lăsând la vedere un etaj cu totul diferit de etajul 4. Acesta pare mult mai extravagant , având pereți de culoarea negru mat cu detali auri. Aceasta îmi face semn spre usa cu numărul 106 , având usa neagră.

Îmi înmânează cheia , ducându-ma sa deschid usa. Când intru , dau de un hol destul de mare , având o oglinda imensa pe tot peretele din dreapta și-n stânga fiind un cuier cu un dulăpior de încălțăminte. Sunt îndemnată de doamna al cărui nume nu-l știu sa intru încălțată , aprobând și înaintând. Dau de un living care-mi taie respirația. Pot spune ca e imens. Ce as putea sa fac eu aici? Sa dau lecții de balet sau sa-mi ac o sala persoanala de Fitness?

Totul este deja mobilat , semn ca a mai stat cineva aici. In stânga , pe perete , se afla o plasma destul de mare , având in fata ei o canapea neagră , bănuiesc ca destul de comoda. Între ele se afla un covor alb , rotund și pufos , iar parchetul este negru. Oare ce baiat o fi stat aici? Pe peretele din stânga observ o biblioteca goală , iar in fata observ un mini bar , având in spatele lui rafturi , ambele obiecte de mobilier fiind din lemn degru. După bar se afla și un geam imens , care duce cel mai probabil la balcon.

M-am mai plimbat prin casa , studiind cele trei camere spațioase , baia care este mobilată modern și bucătăria, care bănuiesc ca e singurul loc unde albul predomina , in rest , totul fiind negru , puțin alb si gri.

— Cine a stat aici înainte sa fie pus apartamentul in vânzare?

— Oh...Aici au locuit diverse persoane , toate murind repede și subit. Ultima persoana a fost un tânăr care a murit după 3 luni de la mutarea lui aici, mormăie terifiată. De asta nimeni nu se mai muta aici și sincer , vreau sa scap cât mai repede de el , ți l-as da și gratis , dar și așa nu ma întrețin destul de bine și soțul meu m-ar zăpăci de creieri dacă as face asta , spune amar.

O privesc câteva secunde uimita. Oare locul asta era chiar așa rău? Sincer , nici nu-mi pasa. Îmi place blocul , îmi place etajul și mai mult , ador apartamentul asta. Zâmbesc larg , așezându-mi geanta vesela pe masa și scoțând 5 plicuri din ea , toate plicurile fiind cu bani scoși de pe cardul meu , azi de dimineața.

Înmânez plicurile femei , îndemnând-o sa verifice. Imediat ce se uita , aceasta face ochii mari de uimire , buzele ei formând un "o" perfect.

— Copila , de unde ai tu atâția bani? Întreabă agitata. Și mai mult , de ce ai fi dispusă sa dai atâția bani pe un asemenea apartament?

— Ma numesc Jasmin Rogers , zâmbesc vesela. Cred ca ați auzit de Klaus și Emilia Rogers , oameni de afaceri cunoscuți , spun repede. Vreau acest apartament pentru ca îmi place , nu ma intimidez atât de tare din cauza zvonurilor, spun amuzata.

Aceasta ma privește in continuare uimita. Nu am vrut sa profit de numele părinților mei , dar nu voiam sa creadă ca cine știe ce banca am spart pentru acei bani , strânși de la vârsta de 13 ani.

— Îți mulțumesc enorm de mult scumpo, spune , văzând ca ochii i se umplută cu lacrimi. In sfârșit voi putea sa plătesc operația costisitoare a băiatului meu și voi putea duce un trai normal , suspina.

— Băiatul dumneavoastră?

— Da scumpo , am un băiat de 20 de ani care e așa încăpățânate , murmura. Nu are destui bani pentru operație și pretinde ca se poate descurca singur , făcând mereu pe durul. Are niște complicați destul de grave , din naștere , adauga. Zilele astea va trebui sa ma duc la el dar nu am destula fosta sa îl conving , oftează.

— As putea sa vin cu dumneavoastră și sa va ajut! Spun repede , intr-un impas de slăbiciune.

— Ai face tu asta pentru mine? Întreabă șoptind și privindu-ma socata. Adică, nu ne cunoaștem , eu sunt vânzătoarea apartamentului tău și atât , nu ai nici o datorie la mine sau ceva-

— E in ordine , mi-ar face plăcere! Spun zâmbind.

Aceasta îmi mulțumesc zâmbind , îmbrățișându-ma.

— Ce naiba e discuția asta enervanta pe etajul meu? Țipatul enervant de cunoscut , își face apariția printre noi.

Doar nu se poate...

Lupt pentru victorie : Înfrângere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum