Sora? Lucian și Derek au o sora mai mica? Oricum, nu asta e important acum. El m-a ajutat când nu aveam la cine sa apelez și in niciun caz nu-i voi întoarce spatele.
— Când asta , Lucian?
— Îți voi detecta telefonul și in probabil 20 de minute voi fi unde esti sa te iau! Spune repede.
— Te aștept, spun repede și închid.
Ma las pe spate , oftând zgomotos și încep sa chicotesc. Inebunesc, la propriu.
— Te vei duce nu? Întreabă supărat Cristhen.
— E normal sa ma duc Cristhen, orice s-a întâmplat între mine și Lucian, m-a ajutat enorm și mai ales, e iubitul lui Ben, n-am de gând sa-i întorc spatele! Spun , ridicându-ma in picioare.
— Despre ce mama ma-si vorbiti voi aici? Sunteți codati sau ce? Întreabă exasperata Emma.
— Micuta Xena aici de fata, se arunca pentru a nu știu cata oară in gura pericolului, mârâie Cristhen.
Îmi dau ochii peste cap.
— Xander, vi cu mine? O sa am nevoie de ajutor! Spun sigura pe mine.
Acesta ma privește nedumerit , oftând.
— Lucian e mafiot , Jasmine, nici măcar tu n-ar trebui sa te duci, tu esti ca mine , nu ai voie! Spune direct.
— Perfect, îl luam și pe Klaus atunci!
— Ce mama dracu! Aud înjurături colorate venind de la Dom. Sunteți nebuni? Noi stam și ne uitam la voi la spectacol, ce naiba se întâmpla aici?
— Chiar vrei sa știi? Întreb.
— Da, chiar vreau!
Trag o gura mare de aer , încercând sa fiu calma, apoi dau totul afara dintr-o data.
— Pai, acest tip Lucian i-a furat copilul și fiica instructorului meu de box, acesta m-a rugat sa-l ajut sa-și salveze familia așa ca Cristhen a venit cu mine iar eu m-am luptat cu Lucian și acesta și-a pus pata pe mine și a vrut sa ma omoare și de aici a apărut și un anonim și m-am mutat intr-un bloc unde Xander, Lucian și fratele lui Lucian sunt vecini mei de etaj. Un tip de care mi-a plăcut, bănuiesc, m-a aproximativ înșelat cu cea mai buna prietena curva in fata mea și in ziua am acceptat sa intru in echipa lui Klaus. Am început sa strâng o prietenie cu Lucian din cauza ca m-a ajutat cu ceva și eu l-am împăcat cu iubitul lui, prietenul meu și a lui Cristhen!
Am spus tot dintr-o suflare și acum inspir adânc.
Ma uit la toți, care ma privesc cu ochii mijiți. Atât de Uimiți sunt?
— Iar acum ma duc sa-l ajut sa-și salveze sora mai mica! Spun.
— La dracu fato, cei cu viața ta? Spune Brock uimit.
Îmi dau ochii peste cap și atenția îmi e atrasa de Lola.
— Tu? Sa te bati cu cineva ? Uite-te și tu cât de slaba esti! Nici forme n-ai! Spune batjocoritor.
Gata, mi-a ajuns.
Fac un pas destul de mare pentru a ajunge mai aproape de ea, ca mai apoi sa-i trag un pumn de toată frumoasata fix in nas. Aceasta cade pe spate, țipând de durere.
— Mi-ai spart nasul nenorocito! Tipa la mine germand de durere.
— Ce, acum știu sa lovesc? Marai sadic la ea. Nu ma pune la încercare, târfă, te fac una cu pământului și nici dracu in carne și oase nu te scapă din mâinile mele!
Atunci Dom se ridica și ma privește fascinat, de parca as fi ceva prețios , ne mai văzut de el pana acum. Ma studieaza amănunțit , fiind cu totul ocupat cu fiecare cuta a corpului și fetei mele.
— Unde ai fost toată viața mea ? Întreabă privindu-ma.
Are ochi frumoși, albaștri, ca doua oceane. Dar nu trebuie sa ma păcălească asta. Nu mai am nevoie de băieți plini de vrăjeala.
— Acasă, unde m-au ținut mama și tata, răspund sec.
— Vin și eu cu voi, spune Dom.
Ma învârt de colo colo și-mi masez tâmplele cu buricele degetelor. Inebunesc aici, vreau doar...sa sparg fata cuiva.
Îmi ridic privirea și observ ca in mâna fiecăruia , inafara de Lola care a dispărut din peisaj , se afla câte un pistol.
— Noi suntem ca o familie , Jasmine, iar dacă cineva se ia de un membru al familiei noastre , toți sărim! Spune Cristina blând.
— Iar tu acum faci parte din famila noastră , pișcotule! Spune Darck făcându-mi cu ochiul.
Oameni ăștia sunt cu adevărat nebuni! Zâmbesc fără sa vreau , ca mai apoi sa sune telefonul lui Cristhen.
— E jos! Spune serios.
Oftez sonor, privindu-i. Ce-o fi , o fi.
— Sa mergem!
CITEȘTI
Lupt pentru victorie : Înfrângere
Novela Juvenil[ F i n a l i z a t ] Ei nu trebuie să știe. N-am nevoie de atenția lor și nici de probleme. Vreau să rămân în umbră, ca până acum. Jasmin Rogers , studentă. Toți cei care o cunosc o pot defini simplu, fără complicați : plictisitoare. În ochii tu...