[needitat]
Îmi îndrept privirea spre Lucian, privindu-l oarecum bucuroasa. Din cauza lui s-ar putea ca Murden și Cristhen nici sa nu se mai bage in seama pe durata seri iar asta ar fi minunat. Totuși, nu aveam chef de el acum , deloc.
— Ce vrei Lucian?
— Ce-i cu tonul asta domnișoara Rogers? Întreabă amuzat , venind la mine.
Îl privesc , ridicând o sprânceană surprinsă.
— Vorbesc serios, ce vrei? N-am nici chef și nici timp de tine acum! Spun , dând sa plec dar acesta ma prinde de mâna.
— Mai stai, unde pleci, o sa pierzi toată distracția! Spune amuzat.
Toată distracția? La ce se referă oară nebunul asta. Nu pot nega faptul ca arată bestial, dar totuși, e un psihopat cu chip de înger.
— Despre ce vorbești idiotule? Marai printre dinti la el.
— De unde naiba va cunoasteti voi? Spune Benjamin iritat. Lucian? Se uita la el, ridicând o sprânceană.
— Stai stai stai, voi va cunoasteti? Întreb cu ochii mari, lăsând un suspin de uimire sa-mi scape printre buze.
— Normal ca-l cunosc Jasmin scumpo, e iubitul meu! Spune , ducându-se la Lucian și sărutându-l cast pe buze.
Stai, ce?
Asta m-a lăsat clar cu ochii cât cepele verzi. Ce naiba se întâmpla aici? Ce ar mai trebui sa aflu? Știam fa Benji e gay dar nu ma așteptăm și nici nu ma puteam gândi la faptul ca Lucian ar putea fi , nici dacă îmi imaginam. Cum se poate ca Benji sa fie iubitul unei cap de mafi? Oare el știe?
— T-Tu esti împreuna cu el? Întreb exasperata. Glumești nu?
— De ce as glumi cu asta? Strâmba din nas , zâmbindu-i blondului. De ce, e ceva între voi? Spune , schimbându-și starea intr-una veninoasa.
Benji a fost întodeauna un pacifist. Nu se ia la bătaie, e calm și glumeț. Mai ceva ca Cristhen. Singurele lucruri pe care "se enervează" ar fi colecțiile de moda anuale sau culori la moda pentru fiecare vreme și timp , dar atunci când se enervează in adevăratul sens al cuvântului, e prăpăd. Nu l-am văzut niciodată nervos, dar am auzit de la Trix cum face.
— Între mine și el? Nici moarta! Nici nu-l pot înghiți după ce i-a făcut lui Loutred și familiei lui! Marai dezamagita de gândurile celuluilalt fost cel mai bun prieten al meu.
— Poftim? Tipa el uitându-se urat pe Lucian.
— Iubitule, lasă-ma sa-ți explic!
— Nici un iubitule! Ai promis ca lași chestiile astea deoparte acum 5 luni când am fost destul de clar ca dacă alegi mafia aia idioata ma pierzi! M-ai păcălit 5 luni de zile , credeai ca n-o sa aflu? Tipa Benji la el cu lacrimi in ochii.
Atunci ii mai arunca o singura privire urâta ca mai apoi sa ma ia de mâna și sa părăsim, împreuna cu Cristhen , clubul.
Urcam in mașina cu care am venit, punându-ma in spate cu Banji și luându-l in brațe.
— Acum poți sa plângi scumpule, spun trista.
Trista nu pentru idiotul ăla de Lucian sau pentru Murden și in nici un caz pentru tradatoarea de Trix, ci pentru faptul ca sentimentele lui Benji sunt acum încurcate și mai ales, pentru ca e distrus. Se vede , la naiba, ca-l iubește pe nenorocitul ăla.
Acesta își da frau liber lacrimilor , plângând gălăgios.
— Vei sta un timp la mine , okey? Întreb soptit, acesta doar aprobând din cap plângând in continuare.
Doua inimi zdrobite de circumstanțele crude ale vieți, una dintre ele fiind chiar a mea.
Știu, acest capitol este scurt. Am sa le fac pe următoarele mai lungi și mai pline de acțiune și , de asemenea , de drama :))) Veți afla secrete și , dau un mic spoiler, cineva moare.
Mai trebuie sa anunț faptul ca nu mai e mult și acest capitol se sfârșește. Ma bucur ca va am alături. Va mulțumesc pentru toată susținerea acordată. Va iubesc.
CITEȘTI
Lupt pentru victorie : Înfrângere
Fiksi Remaja[ F i n a l i z a t ] Ei nu trebuie să știe. N-am nevoie de atenția lor și nici de probleme. Vreau să rămân în umbră, ca până acum. Jasmin Rogers , studentă. Toți cei care o cunosc o pot defini simplu, fără complicați : plictisitoare. În ochii tu...