Al saptisprezecelea capitol

222 19 1
                                    

— Esti sigur de asta? Întreb ușor reținută.

— Da, foarte sigur! Spune lundus-și pe el bluza albastra închis, pe care a cumpărat-o chiar ieri când am fost sa-și reînnoiasca garderoba.

In prima faza am crezut ca vrea mai multe bluze roz sau chestii de genu, sa para cât mai feminin , dar el nu. Vrea sa revină la prima orientare sexuală pe care a avut-o. Cearta cu Lucian i-a făcut asta. Nu pot spune ca e un lucru rău ca a devenit și el mai serios, dar faptul ca s-a schimbat, nu-mi place.

— Ma duc sa-mi fac bagajul, spune repede luându-și privirea de pe mine.

— Ce? Nu! Tu rămâi colegul meu de apartament!

— Acum ca am făcut schimbarea asta nu pot garanta faptul ca nu ma voi da la tine Jasmin, cum poți fi așa naiva?

— Benji, spun uitandu-ma la el și luandu-i fata între palme. Am încredere in tine și chiar as vrea sa rămâi aici cu mine. E un apartament imens iar faptul ca esti tu aici, locuind cu mine , mi se pare perfect! Spun zâmbind dulce.

După faza acea din club, de acum 2 săptămâni , ne-am susținut reciproc , avându-l și pe Cristhen si de asemenea pe Xander care-mi e vecin si Klaus care vine uneori la mine sa ma viziteze. Benjamin chiar a fost ranit de idiotul ăla , practic ei având pana-n acel moment aproape doi ani de relație.

— Off, piscotelule, nu plânge, spune apropiindu-și mâna de fata mea, luând lichidul sarat cu degetul sau mare.

Plângeam? Nici nu mi-am dat seama când am început sa fac asta.

— Deci nu pleci? Spun fluturând genele și privindu-l rugătoare.

— Dacă insista atât de mult, nu , nu plec de lângă tine! Spune și ma ia strâns in brațe.

*

— Deschid eu! Spun îndreptându-ma spre usa.

Sper a e important, având in vedere ca mi-a intrerupt atenția de la seara filmelor alături de Ben. A zis ca i-ar place mai mult sa i se zică așa din cauza ca nu mai e "Benji". Deschid usa , rămânând ușor uimita la ceea ce vad.

— Ce vrei? Întreb glaciar.

— Știu ca Benjamin e aici, vreau sa vorbesc cu el! Spune vrând sa treacă pe lângă mine.

Îl prind de brat , împungându-l afara din apartament și luând o poziție despartă și serioasă.

— Păcat, el nu vrea! Marai amenintator.

— Nu te pune cu mine Jasmin, nu sunt in toane bune!

— Ce coincidenta , nici eu! Spun nervoasa, apropiindu-ma de el și dându-i un pumn zdravăn in fata. Asta e pentru prietenul meu, iar asta e pentru ce ai făcut, incompetentule! Spun, mai dându-i un pumn.

Acesta se dezechilibrează dar nu cade de pe picioare, îndreptându-se spre mine pentru a ma lovi. Pumnul sau a fost oprit de un alt brat musculos , știind clar cine e.

— Ma descurcam perfect singura, spun puțin suparata pe colegul meu de apartament.

— Era sa încasezi un pumn idioato, nu , nu te descurcai! Mârâie la mine. Iar tu, tu dispari! Spune serios, strângându-i puternic mâna apoi împungându-l cu puter , făcându-l sa cada in fund.

— Benji, iubitule-

— Nici un benji Lucian, n-am nevoie de prezenta ta in viața mea de acum încolo, o iubesc pe Jasmin și vreau sa fiu fericit alături de ea, departe de ține! Spune, facandu-ma sa-l privesc perplex.

— Dar-

Atunci, nelăsându-l sa termine ce avea de spun, m-a luat de mâna și m-a baga in apartament, incuind usa cu tot ce are ea mai bun. Imediat după se lipește de un perete , prelingandu-se pana jos și lasă frâu liber lacrimilor.

— Totul o sa fie bine Ben, ai sa vezi, o sa am grija ca totul sa fie bine! Spun , lăsându-ma in jos și luându-l in brațe, acesta neezitând sa răspundă la imbratisare.

Îl distrug pe idiotul ăla de Lucian pentru asta!

Lupt pentru victorie : Înfrângere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum