[needitat]
Azi am încercat sa nu-i răspuns la șușoteli toată ziua. Era sa iau o nota foarte mică pentru acest fap și nu-mi place acest lucru. Deloc.
— Bla-
M-am enervat atât de tare încât, ne-lăsându-l sa termine propoziția , m-am întors și i-am dat un pumn de toată frumusețea in nas. Acesta a căzut pe jos ca secerat , tinandu-și mâna la nas și privindu-ma cu ochii mari.
— Lasă-ma in pace! Tun către el , fiind de-a dreptul furioasa.
Am plecat cu pași mari către dulap , lăsându-mi cărțile pentru a pleca către casa. Mai aveam o singura ora și totuși n-am vrut sa mai stau.
Trecuseră deja câteva zile de când idiotul asta se mutaseră aici și i-am suportat zilnic aceleași idioțeniei. Azi am clacat.
Azi nu au venit la școala cei trei și de asemenea singuri mei prieteni , lăsându-ma de izbeliște.
Mergând spre casa , oftez , fiind obosita. Sunt convinsă ca oboseala mea nu se datorează Nopților pierdute, sunt obosita psihic mai mult ca niciodată.
Ajung in fata uși , deschizand-o , ca mai apoi s-o închid in urma mea și sa ma descalț. Ce-i cu bezna asta in casa?
Apăs pe întrerupător și tresar violent când atâtea persoane tipa in gura mare același lucru.
— LA MULȚI ANI!
Privesc persoanele prezente șocată. Trix , Benjamin și Cristhen sunt aici , la fel și mama și tata împreuna cu alte rude cu care n-am mai ținut legăturan o vreme. Ceea ce m-a surprins cel mai tare era prezenta lui Lou și a familiei sale care sincer , nu ma așteptăm sa fie aici având in vedere ca ai mei nu știu nimic despre fuga mea de acasă seara.
Azi e ziua mea? Cum am putut uita fix ziua mea de naștere...
Am fost atât de stresată și obosita încât parca am intrat cu capu-n nori și n-am mai ieșit de acolo.
— Scumpo , nu plânge!
Luându-ma in brațe , Trix ma face sa conștientizez faptul ca plângeam. Eu chiar plângeam fără sa-mi dau seama. Aceasta surpriza a lor chiar mi-a făcut o neestimabila plăcere , făcându-ma sa plâng de fericire.
— Va mulțumesc enorm , pentru tot !
Toată noaptea a fost memorabila. M-am distrat al naibi de bine și chiar ma bucur ca am așa oameni care ma înconjoară.
Ma arunc leneșă in pat , vrând sa-mi verific telefonul. Observ careva mesaje de la mulți ani și ceva suspect. Un mesaj anonim.
Anonim : Buna Blaire
Asta trebuie sa fie Fillip. Nu are cine altcineva sa fie.
Eu : Ce vrei Fillip?
Aștept câteva secunde , telefonul vibrându-mi in mâna.
Anonim : Nu ma compara cu idiotul ăla , sunt mult mai bun decât el.
Eu : Și ai vrea sa te cred , Fillip ?
Anonim : Iti spun pentru ultima oară Blaire , nu sunt Fillip. Doar gândul ca tu ma compari cu un așa eșec ma face sa vomit!
Eu : Și dacă nu ești Fillip , atunci cine ești și de unde îmi știi numele ?
Anonim : Eu voi fi îngerul tău păzitor frumoso , dacă ma asculti pe mine , nici Fillip și nici Lucian n-o sa-ți facă rău!
Eu : Cine e Lucian?
Anonim : Bărbatul cu par blond cu care te-ai bătut acum aproximativ 3 săptămâni.
De unde știe de bătaia mea de la depozit? Tipul asta știe mai multe decât trebuie. Ce legătura are Fillip cu toate astea?
Eu : Ce legătura are Fillip cu toate astea?
Anonim : Fillip a fost transferat la liceul tău pentru a te urmări și pentru ați afla slăbiciunile. Lucian nu mai e cu ochii pe Loutred , acum e cu ochii pe tine și crede-ma , e foarte obsedat de tine!
Eu : De ce...?
Anonim : Ești prima persoana care a îndrăznit sa-i dea una in moaca aia a lui perfecta. Crede-ma , oricine ar fi interesat de tine.
Eu : Tu de ce ești interesat de mine?
Anonim : Eu te urmăresc de foarte mult timp Blaire , te cunosc mai bine ca oricine. Oricum , pui deja prea multe întrebări iar eu nu pot dezvălui cine sunt. Tu doar asculta-ma cu atenție : Nu-ți arată slăbiciunile in fata lui Fillip și nu merge nicăieri singura.
Eu : De ce as face asta?
Eu : nu-mi mai răspunzi nu?
Am închis telefonul oftând. Cine poate fi îngerul ne-au păzitor? Un hărțuitor poate? Având in vedere ca a zis ca ma știe mai bine ca oricine iar eu nici măcar nu-l cunosc.
Asta e cu adevărat o situație încâlcita.
CITEȘTI
Lupt pentru victorie : Înfrângere
Ficção Adolescente[ F i n a l i z a t ] Ei nu trebuie să știe. N-am nevoie de atenția lor și nici de probleme. Vreau să rămân în umbră, ca până acum. Jasmin Rogers , studentă. Toți cei care o cunosc o pot defini simplu, fără complicați : plictisitoare. În ochii tu...