Al douasprezecelea capitol

203 17 6
                                    

— Pacientul Murden Kallsei s-a trezit, spune doctorul zambindu-ne. E puțin confuz , dar in rest este totul bine! Spun apoi își muta privirea spre mine. Esti o minune , domnișoara! Spune și pleacă , lăsându-ne cale liberă sa intram la Murden.

Am intrat împreuna cu Ginger, Lucian stand la usa. Ginger a sărit imediat la al sau copil, imbratisandu-l de parca îl pierduse și revenise. Chiar așa a fost...

— Mama , ușor , sunt bine! Spune zâmbitor mamei sale.

Își muta privirea spre mine, rămânând ușor mut, apoi sa încruntă ușor ca mai apoi sa-mi zâmbească.

— Buna Murden, spun zambindu-i slab, neștiind ce sa fac in momentul ăla.

— Cum de te-ai gândit intr-un final sa ma vezi? Spune sarcastic. Ce , acum îți pasa?

— Nu fi nesăbuit! Tipa Ginger cu lacrimi in ochi. Săracă copila a făcut pact cu diavolul ca sa-ți găsească tie o inima compatibila!

Atunci m-am întors pe călcâie și am ieșit din salon, luându-l repede pe Lucian de mâna și plecând de acolo cu pași apasati, lăsând lacrimile sa cada nemilos.

Ajungem la mașina lui, și ma urc in spate, acesta urcându-se la volan.

— Duma acasă te rog, spun suspinand.

Acesta , fără sa mai spună ceva, da din cap și pornește mașina, ducându-ma spre apartamentul meu.

— Mulțumesc mult Lucian, zâmbesc amar. Esti o persoana buna, chiar dacă nu arați asta mai deloc , chicotesc sec.

— Te-am ajutat din cauza ca mi-ai spus ca ma vei ajuta cu Ben, spun bosumflat.

— Da da da, spun. Noapte buna, spun intrat in apartament, închizând usa și incuind-o cu toate mecanismele sale.

Îmi arunc pantofi cât colo și ma duc spre baie pentru a-mi face un dus. Scap de rochie numai decât, facandu-mi un dus fierbinte care ma va face sa ma calmez, probabil.

***

— Nu trebuie sa te forțezi, îmi spune Ben grijuliu , dandu-mi mâna pentru a ieși din mașina.

Acesta și-a luat una cu extrem de puțin timp in urma, o mașina. Ce nu știam despre el e ca avea carnet.

— Ți-am mai spus ca sunt bine Ben, n-ai pentru ce sa te îngrijorezi , chicotesc spre partenerul meu din aceasta seara.

Intram, Ben deschizandu-mi usa ca un adevărat gentman, ca mai apoi sa dam ochi in ochi cu valetul care e pus de "profesoara cu catalog" făcând prezenta.

— Numele! Spune desilindu-se sa-și ridice ochii din foile lui.

— Dacă n-ai fi un nesuferit și te-ai uita la invitați ai vedea ca sunt fiica organizatorilor acestei petreceri, impertinentele! Spun aspru către el.

Acesta își ridica capul, făcându-se alb instantaneu.

— Îmi pare nespus de rău domnișoara Rogers! Spune acesta aplicându-și capul panicat.

Trec pe lângă el , la brat cu Ben , acesta râzând zgomotos.

— Esti așa o scorpie, spune amuzat.

— Nu e vina mea ca e un nesuferit! Mormăi suparata.

Înaintam printre oameni , privind stânga dreapta după părinți mei. Voiam sa-i vad și sa-i felicit, dându-le cadoul meu.

Da, le-am luat un cadou. Chiar dacă relațiile noastre părinte-copil au fost dintotdeauna unele neprimitoare , asta nu m-a făcut sa nu le iau cadou. Totuși, nu le-am luat ceva scump, cum probabil au primit de la toți acești oameni, ci le-am luat ceva sentimental.

Ma indrept spre ei la brațul lui Ben și cu punga medie in mâna , aceștia observându-ma și venind spre mine.

— Buna scumpo, ma bucur sa te vad! Spune mama luându-ma in brațe. Bine ai venit , zâmbește pupându-mi obraji.

Cu tata ca de obicei, tata doar ma saluta și atât. Le înmânez cadoul, aceștia zâmbindu-mi și ma îndepărtezi.

— Buna seara , Jasmin! Vocea cunoscuta se apropie, făcându-ne sa ne întoarcem.

— Ma bucur ca ai putut ajunge, Lucian, spun apropiindu-ma de el pentru al lua in brațe.

— Ce caută el aici? Mârâie Ben din spatele meu.

— Scumpule, du-te cu el in fosta mea camera , e goală, vorbiti, te rog mult, fa-o pentru mine! Spun luandu-i fata in palme. După ma poți înjura toată noaptea, adaug amuzata.

Acesta ma privește nervos, ca mai apoi sa ofteze și sa-i facă semn lui Lucian sa-l urmeze. Blondul îmi zâmbește și mimează un "mersi" ca mai apoi sa-și urmeze adevarata iubire.

Oare eu când o sa dau de ea?

Lupt pentru victorie : Înfrângere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum