[Needitat]_______________________________
— Ce naiba e discuția asta enervanta pe etajul meu? Țipatul enervant de cunoscut , își face apariția printre noi.
Doar nu se poate...
Îmi întorc repede privirea dând de ochii verzi de ghiață ai blondului enervant pe care nu-l suport din cauza ultimei întâlniri. Lucian. Acesta rămâne șocat câteva secunde , ca mai apoi sa tânjească drăcește.
— Mai mai mai , pe cine a adus destinul la usa mea , zâmbește arogant.
— Nu ma face sa te bat din nou , Lucian! Marai amenințători.
— Opa , ai aflat cum ma cheamă , micuța Jasmin?
— As fi preferat sa nu dar na , tot tot ce-ți dorești se și împlinește, mormăie.
— Tu , femeie , sa nu mai vi pe acest etaj in viața ta sau te omor cu mâna mea! Se adresează femeii de lângă mine acid , făcând-o sa se albească la fata.
— Aceasta femeie e cu mine , nici sa nu îndrăznești s-o atingi ca jur , te las fără cap pe umeri , incompetentule!
Acesta pleca in casa , fumegând de nervi. Femeia al cărui nume nici acum nu-l știu , ma privește albă ca varul.
— Doamne , copila , de unde Cunoști tu astfel de oameni ?
— Este complicat doamna, murmur.
— Ginger , ma numesc Ginger scumpo, zâmbește. Acum ar trebui sa plec , ne vedem maine pentru a trece pe la fiul meu? Zâmbește aceasta dulce , făcându-ma sa zâmbesc deasemenea.
Nu am întâlnit-o nici de o ora și deja o ador pe aceasta femeie. Cu parul ușor ciufulit , chipul trecut prin viața și vizibil obosit și totuși , zâmbește cu toată inima , având atâtea probleme in spatele zâmbetului ei contagios.
— Desigur , pute-ți veni la orice ora doamna , azi voi termina de amenajat pe aici și maine sunt liberă , zâmbesc către aceasta apoi îmi iau la revedere și intru in apartament fericita , cercetând "terenul".
Azi ar trebui sa ma duc acasă la părinți mei sa chem o mașina de transport și sa-mi transporte toate lucrurile deja sigilate și împachetate , de a doua zi după ce am împlinit 18 ani. De atâția ani sunt pornita sa merg pe propriul drum cu împlinirea vârstei legale de a o face și in sfârșit am putut. Acum îmi dau seama de o chestie : De maine , mai am exact 2 luni și termin liceul.
Exact 2 luni pana când voi da examenul meu final , ultima etapa din aceasta etapa a vieții mele. Nu ca nu as fi pregătită , învăț pe brânci de când a început liceul pentru a-mi ascunde latura rebela , far totuși , nu ma voi baza doar pe asta. Trebuie sa continui sa-mi iau in serios activitățile dacă vreau sa aplic la o facultate ideiala pentru cerințelor mele pe viitor. De exemplu , deja știu ce facultate voi urma : Facultatea de psihologie. Mereu mi-am dorit sa devin un psiholog renumit pentru a ajuta la dezvoltarea generației care va urma și mai ales , sa ajut oameni.
Îmi trec mâna prin par fiind conștientă ca încă nu am o mașina cu care sa ma pot deplasa in voie și , de asemenea , sunt conștientă ca am nevoie urgent de ea și chiar dacă ma tine inima sa fac asta , ii voi cere mamei o suma de bani destul de mare , pe care bineînțeles i-o voi achita cu timpul , pentru o mașina decenta.
Mi-au mai rămas ceva ceva bani dar nu sunt destui pentru mașina de care as vrea sa dispun așa ca nu ma arunc "ne-înarmată" in acest lucru. Totuși , va trebui sa-mi iau un sac de box și un sprijin și cine știe , o bicicleta electrică , banda de alergat și câteva gantere. Trebuie sa reiau exercitiile. Nu am mai făcut de ceva vreme exercitiile împreuna cu Loutred și deja ma simt mai moale.
Camera mare din fundul apartamentului e numai buna de amaenajat ca mini sala.
Ies din apartament aproape vijelios , incuindul atenta , ca mai apoi sa iau liftul și sa chem un taxi pana acasă unde , spre ușurătate mea , părinți mei nu sunt prezenți.
Chem o firma specializată in mutări și aștept liniștita pe fotoliu pana aceștia ajung.
Aici se încheie și acest capitol. Sper ca va plăcut. Momentele "interesante" încep cu următorul capitol când Jasmina își vede viața parca scurtându-se prin ea.
Va spun de pe acum ca , de acum in colo , cartea va deveni o adevarata drama plină de suspans și înșelăciune. Poate nu din următorul capitol , dar treptat , multe secrete fatale micuței noastre protagoniste vor fi aruncate in fata ei ca o rafala rece de iarna.
Lectura plăcută in continuare va doresc.
CITEȘTI
Lupt pentru victorie : Înfrângere
Roman pour Adolescents[ F i n a l i z a t ] Ei nu trebuie să știe. N-am nevoie de atenția lor și nici de probleme. Vreau să rămân în umbră, ca până acum. Jasmin Rogers , studentă. Toți cei care o cunosc o pot defini simplu, fără complicați : plictisitoare. În ochii tu...