[needitat]
După ce Cristhen mi-a ales rochia cu care sa mergem înapoi la petrecere , am luat mașina lui Klaus și am plecat spre petrecere cu gândul la o mini razbunare.
— Eu sunt iubitul tău , nu uita okey?
— Okey, spun chicotind și întinzându-ma spre el sa-l pup pe obraz.
Odată ajunși , Cristhen parchează bolidul negru , ca mai apoi sa coboare și sa-mi deschidă și mie usa. Din câte am observat este ora 21:35. Numai perfect. Petrecerile de genu se încheie la 5 dimineața , indiferent ca sunt in cursul săptămâni sau nu.
Intram pe usa , asaltați de mirosul de tutun și alcool din încăpere.
Ne îndreptam spre "gasca" noastră , acolo fiind Murden , Trix și Benji. Spre surprinderea mea , Trix nu mai e cocoțată pe Murden , cea ce ma face sa zâmbesc in sinea mea.
— Buna! Spun făcându-le cu mâna.
Cei trei fac ochii cât cepele privindu-ma. Murden se ridica numai decât , vrând sa se apropie de mine , dar din fericire pentru mine , este oprit de Cristhen care-și înfășoară mâna in jurul taliei mele protectiv.
— Ce naiba! Spune de-a dreptul șocat.
— Vezi ca intra musca , Murden , spun ironica zâmbind răutăcios. Eu am chef de ceva tare, tu nu , iubitule? Întreb uitându-ma spre Cristhen rânjind.
— Desigur iubito , ia ce îți dorește inima , am o vorba cu Benji , te aștept aici! Spune sărutându-mi fruntea ca mai apoi sa se așeze pe canapea și eu sa merg spre bar, cu privirile înmărmurite pe mine.
— O sticla de garone, una de tequila și 5 pahare! Spun barmanului.
Acesta zâmbește , arătându-și gropițele. Acesta îmi aduce comanda împreuna cu o hârtiuță.
— Asta e in caz de ai chef de conversatie, spune făcându-mi cu ochiul, făcându-ma sa chicotesc.
Ii zâmbesc ca mai apoi sa var bilețelul in poșeta și sa iau sticlele îndelungă cu bagajele ducându-ma la masa.
— Fac cinste in seara asta, le zâmbesc.
Benjamin se ridica de la masa și ma îmbrățișeza șoptindu-mi un "joaca-ți rolul" ca mai apoi sa-mi zâmbească larg.
— Mi-ai spus ca esti împreuna cu Cristhen dar nu ma așteptăm sa te afișezi așa repede cu el fato, spune gesticuland din mâini.
A vorbit Cristhen cu el , asta e clar. Ce are dacă-i fac jocul? Pana la urma ies in avantaj.
— A fost o decizie de moment Benji scumpule, zâmbesc dulce.
El începe sa rada, privirea cazandu-mi pe cea nervoasa a lui Murden, observând ca începe sa se strâmbe parca de...dureri? La dracu! Am uitat de inima lui slaba!
Imediat ma apropi de el , făcându-ma de nivelul lui.
— Nu-ți forța inima, te rog! Spun mai mult soptit.
Acesta ma privește câteva secunde uimit, ca mai apoi sa se încrunte nervos.
— Îți bati joc de mine și de inima mea și apoi te îngrijorezi? Esti așa idioata Jasmin! Nu esti decât o curva care schimba bărbați unul după altul! Ia zis, unde e virgintatea ta? A da, pierdută la 16 ani parca , nu? Nu esti nimic altceva decât o cățea! Tipa.
Îl privesc câteva secunde, făcând ochii mari și lăsând câteva lacrimi sa mi se rostogolească pe obraz. Ma ridic in picioare, privindu-l cu scârbă , aceasta făcând ochii mari, parca realizând ce a zis. Dechide gura pentru a spune ceva , dar , îl opresc ridicând o mâna in aer.
— N-am nevoie de alte cuvinte din partea ta, Murden. Îmi pare rău ca nu sunt decât o cățea care a prins sentimente fata de tine , tu , ăla care și-o trage cu orice curva pe care o vede in fata ochilor săi! Nu ai nici un drept sa ma critici , după ce ai venit la mine la usa disperat ca vrei sa ne fie noua bine in vreun fel și ca ți la mine ca mai apoi, de fata cu mine, sa te săruți cu fosta mea cea mai buna prietena! Urlu privindu-l dispretuitor ca mai apoi sa-mi mut privirea pe persoana pe care o consideram parte din familia mea. De la tine chiar nu ma așteptăm. Știam ca esti o curva , una mare rău de tot, dar sa sari pe el așa, după ce ai văzut ca a venit cu mine și practic, ți-a răspuns la telefonul meu! Tu chiar vrei sa fi fututa de absolut oricine nu? Tip, facand-o sa facă ochii mari și sa lase la vedere lacrimile de crocodil care ies ca o cascada.
Toți ma privesc uimiti. Nu se așteptau la asta.
— Sa plecam de aici, murmura Cristhen la urechea mea.
— Nu te mai apropia de ea! Tipa Murden apropiindu-se de noi.
Cristhen se pune in fata mea , fiind mai mic decât Murden cu puțin și totuși, ar fi putut sa-l bată. Și eu eram, practic, cât Cristhen la înălțime, fiind mereu mai înaltă decât majoritatea fetelor de vârsta mea.
— Pleacă de lângă ea! Tuna Murden , încercând sa ajungă la mine.
Cristhen nu se mișcă , fiind ca un scut uman. Trebuie sa intervin. N-am chef de o bătaie.
— Mai mai mai, uite pe cine avem noi aici, micuța Jasmin și prieteni ei! Spune vocea cunoscuta și extrem de enervanta.
Fix acum te-ai găsit și tu sa apări.
Îmi cer scuze pentru pauza puțin mai lunga de la scris. Voi posta curând. Pwp
CITEȘTI
Lupt pentru victorie : Înfrângere
Roman pour Adolescents[ F i n a l i z a t ] Ei nu trebuie să știe. N-am nevoie de atenția lor și nici de probleme. Vreau să rămân în umbră, ca până acum. Jasmin Rogers , studentă. Toți cei care o cunosc o pot defini simplu, fără complicați : plictisitoare. În ochii tu...