Jakmile jsem otevřel vchodové dveře do celého bytového prostoru s Jungkookem za zády, zastavila mě sousedka, jenž zrovna vycházela.
,,Oh, Namjoonie. Ještě, že jsi přišel. Nějaký mladík sedí před vašim bytem a hraje tam na harmoniku," vydechla zoufale a chytla mě za paži. V ten moment jsem okamžitě věděl, o kom je řeč.,,Už to jdu vyřídit. Děkuju, paní Park," mile jsem se usmál, načež chytil Jungkooka za ruku a vyletěl s ním schody nahoru.
,,Co se stalo?" Zaskučel, když jsem ho donutil vyjít tolik pater bez upozornění. Já jsem mu však neodpověděl a vletěl do chodby s byty.
,,Co si u všech čertů myslíš, že děláš?!" Zavrčel jsem na sedícího Yoongiho, jež hrál na harmoniku. Vedle něj ležel balíček plný lízátek. Tady někdo neměl kafe.
,,Čekám tu na tebe," uchechtl se a následně se také postavil. ,,Netušil jsem, že máš návštěvu. Neruším?" Ušklíbl se ohýbajíc se pro sladkosti.
Než jsem však stačil cokoliv říct, vložil si do rozhovoru Jungkook. ,,Tohle je ten Jimin? Vypadá jinak než na fotkách. Ale i tak je rozkošný. Stál by za nějaký ten hřích," Olízl si lišácky rty, čímž mě donutil se plácnout do čela.
,,Věř mi, tohohle nechceš," odfrkl jsem si.
,,Co to je sakra za týpka?" Nazvedl Yoongi obočí.
,,Já jsem Jungkook, Jiminie," černovlásek sladce zamrkal. Chytil ho za ruku a už se mu snažim políbit hřbet ruky, avšak Yoongi jej od sebe prudce odstrčil. ,,Nejsem Jimin, ty vyšperkovanej idiote," odfrkl si. Proč jsem Jungkooka nezastavil? Byla to vtipná podívaná.
,,Nechte těch sraček, a pojďte dovnitř," zabručel jsem podrážděně a odemkl jsem bytové dveře.
V momentě, kdy jsme byli už všichni vyzutí a nasáčkování v obýváku, oslovil jsem Yoongiho: ,,Proč jsi teda přišel?"
,,Protože jsi mi strašně chyběl. Nemohl jsem bez tebe být," mrknul na mě a já jsem otráveně protočil očima.
,,A ten pravý důvod?"
Yoongi si poposedl, přičemž z pusy vytáhl to cukrátko na tyčce. ,,Volal mi Hoseok a byl děsně naštvaný. V životě jsem ho neslyšel tak nadávat. A jelikož mi před tím říkal, že jde za tebou. Důvod jsi mu dal ty a já strašně potřebuju vědět, co ho takhle naštvalo," zazubil se, jakoby se nic nedělo.
,,Hoseok? To byl ten, se kterým ses hádal?" Podivil se černovlásek.
,,Jo, byl," odpověděl jsem směrem ke Kookovi. ,,A aby byl upřímný, chtěl jsem ať sbalí Jimina," povzdechl jsem si a otočil se na Yoongiho, jež vyprskl smíchy. ,,To si děláš prdel!"
,,Už to víš, a teď můžeš vypadnout," zavrčel jsem ukazujíc ke dveřím.
,,Tebe to pořád nepřešlo, kámo?" Yoongi si setřel imaginární slzy od smíchu.
,,Jak nepřešlo? Yoongi, Jin mě už políbil! Víš, jakou mám sakra šanci?" S frustrovaným zaskučením jsem si rukama vjel do vlasů.
,,Hele, sny se nepočítaj. To bys už mohl vědět."
,,S těmahle kecama vážně můžeš odejít," zamručel jsem nespokojeně.
,,Můžu tady kouřit?" Ozval se zničehonic Jungkook.
,,Sorry, Namjoon už má jiného nabíječe," odpověděl mu se smíchem Gi. Nejhorší na tom bylo, že se Jungkook taky zasmál.
,,Myslel cigarety, ty zabedněnej idiote," protočil jsem nad jejich stupiditou očima. ,,A jo, jen si zajdi do okna," kývl jsem směrem k otevřému oknu v kuchyni.
,,Díky," zaculil se černovlásek, načež i s krabičkou cigaret odešel na druhou stranu místnosti.
Naši pozornost však upoutal zvonek, jež se ozýval od vchodových dveří. ,,Jin je asi už zpátky," usoudil jsem a následně jsem se jim vydal otevřít.
Než mě Jin stačil pozdravit, přerušil jej Jimin, který vtrhl dovnitř.,,Konečně teplo," zadýchaně si vyzul zimní boty.
,,Ahoj, Namjoone," Jin se zasmál, poplácal mě po zádech a pomohl Jinovi s kabátem. Pod jeho dotekem se celé mé tělo zachvělo a vybavil jsem si ten polibek.
,,A-ahoj," dostal jsem se z tranzu, načež zavřel dveře. Kluci se mezitím přemístili do obýváku.
,,Vidím, že si tady sám nezůstal," uchechtl se můj budoucí milenec, jakmile jeho pohled směřoval k ležícímu mentolovi na sedačce.
,,Aspoň pozdrav, ty inteligente," plácl jsem ho přes nohu. Ten jen se zabručením mávl na kluky a dál se rozvavolal na gauči.
,,T-ta snídaně byla moc dobrá," otočil jsem se nervózně k Jinovi, jež se stále mile usmíval.
,,Jsem rád, že ti chutnala," lehce mě pohladil po rameni a pohled přesunul na Jimina, který se klepal v křesle pod dekou.
,,Jo, přivedl jsem jednoho svého kamaráda," oznámil jsem, jakmile se černovlásek vrátil z kuchyně.
,,Čáute. Já jsem Jungkook," zamával na ně a já jsem se plácnul do čela.
,,Kim Seokjin, těší mě," podal mu Jin ruku. Kook jej však ignoroval a posadil se k Jiminovi na opěradlo.
,,Máš to tu fakt hezký," uznale přikývl, když se kolem sebe rozhlížel. Nazvedl jsem obočí, ale podíval jsem se na Jina. ,,Chci si s tebou promluvit," zkousl jsem si ret.
,,Namjoone...," povzdechl si.
,,Prosím."
,,No, tak dobře," pousmál se. ,,V soukromí?" Zeptal se. Tiše jsem přikývl stále si zkousávaje spodní ret.
,,Ah, tady je nuda. Yoongi odchází!" Příšernou atmosféru přerušil můj mentolový přítel, který se zvedal odchodu. S radostí jsem se s ním rozloučil a zavřel za ním dveře. ,,Jdeš?" Kývl jsem na Jina ukazujíc směrem k ložnici. Ten se s přikývnutím rozešel za mnou.
Posadil jsem se na postel a pohlédl na něj. ,,Hele, to co se stalo mezi námi-,'' začal jsem, avšak Jin mě zastavil. Jeho slova se mi hluboko zaryly do srdce.
,,Byla to chyba, Joone. Neber si to zle, ale mám Jimina. Nemůžu se jen tak líbat s někým na potkání," povzdechl si, načež se posadil ke mně. Já jsem sledoval své ponožky, křečovitě se držel kolenou a držel jsem slzy na krajíčku.
,,T-to je jedno, nebudeme to už řešit," falešně jsem se pousmál a postavil se. ,,Jdeme za klukama? Ať je tam nenecháváme samotné," nervózně jsem si prohrábl vlasy.
,,Jo, radši jo," vydechl a následoval mě do obýváku.
To, co jsem tam viděl, mě ani tak nepřekvapilo, jako potěšilo.
Jimin seděl na Kookově klíně s obmotanýma rukama kolem jeho krku a líbali se, u čehož mě černovlásek ruce na jeho zadku. Nebyl to prachobyčejný polibek, ale pořádný francouzák.
Šikovný Jungkookie.
Jejich intimní chvíli přerušil až vyšokovaný Seokjin.
,,Jimine?!"
~~~~
Kook se s tím nepáře^^
ČTEŠ
Pʀɪɴᴄᴇss Jɪɴ| ⁿᵃᵐʲᶦⁿ
FanfictionNamjoon je platonicky zamilovaný do úspěšného korejského youtubera SeokJina přezdívaného "Princess Jin". ᴶᶦⁿ↑ᴺᵃᵐʲᵒᵒⁿ↓ ©ᵃᵈʸᵇᵃᵈʸ