Vařila se ve mně krev. Jimin o Jina nikdy doopravdy nestál, tak o co tady jde? Během pár minut se poddal neznámému klukovi, ale cítí se ukřivděně. Nepřestávám v tom vidět logiku.
Jimin mi na to už nic neodepsala. Jak já miluju zobrazeno.
Nejspíš se mě zalekl. Pro mě to však znamená, že bych měl začít vymýšlet plán, jak se ho pro jednou zbavit. A to nebude tak jednoduché.V noci jsem skoro nespal. Mé myšlenky se točily kolem toho rusovlasého blbečka. Dokonce jsem si na minutu připustil, že je jeho chování oprávněné. Já bych taky zuřil, kdyby si na mě Jin hned našel náhradu. Tyto myšlenky jsem však po chvíli zahnal. Ještě ho budu litovat, tss.
Díky mé bezesné noci nebylo překvapením, že mou tvář ráno zdobily černé kruhy pod očima. Vyhrabal jsem se tedy z postele a zamířil si splnit svůj každodenní rituál na toaletu.
Celým domem jsem se ploužil, jako ze zombie filmu. Kdyby mě někdo viděl, nedivil bych se, kdyby utekl a začal křičet. Sám jsem se sebe lekl, jakmile jsem se dostal k zrcadlu v koupelně.
,,Oh, shit," vyjekl jsem překvapeně. Samozřejmě to bylo velmi mužské vyjeknutí. Vůbec mi nepřeskočil hlas o oktávu výš. Vůbec ne..
,,T-to jsem já? Vždyť vypadám, jak bych vylezl z hrobu!" Neustále jsem se prohlížel. Yoongi by určitě utrousil nějakou drzou poznámku, jak ho znám.
Opláchl jsem si tvář, vyčistil si zuby a nějakýmsi způsobem upravil vlasy. Což u mě znamená, několikrát si je prohrábnout mezi prsty.
V pokoji jsem se nasoukal do školní uniformy, jenž se skládala z bílé košile, žluté kravaty a modrého saka se stejnobarevnými kalhoty.
Bylo mi divné, že za tu dobu jsem ani jednou nepotkal rodiče, ale neřešil jsem to. Stává se, že se jim změní pracovní doba a zapomenou mi to říct. Snídaně byla v kuchyni nachystaná, a tak jsem to nechal plavat.
Po tom, co jsem naplnil svůj žaludek, popadl jsem batoh a namířil si to do chodby, odkud jsem se pak už obutý rozešel za Yoongim na zastávku.
Jako obvykle jsem tam byl dříve než on. Jeho autobus měl snad vždy minimálně pět minut zpoždění, což myslím, že pro našeho mentolového antisociála je až moc.
Opřel jsem se o zastávku zkracujíc si čas posloucháním hudby ve sluchátkách. Netrvalo to však dlouho a nedaleko mě zastavila velká mašina plná potících se lidí. S pobaveným úšklebkem jsem sledoval Yoongiho, jak se snažil vystoupit, aníž by se někoho byť jen dotkl.
,,Ahhh," slyšel jsem jen jeho zaskučení, když se snažil smést ze saka veškeré bakterie, jenž na něj naskákaly v průběhu jízdy.
,,Mentolka nerada upocené lidi?" Ušklíbl jsem se nad tím zjevem. Oslovený si jen odfrkl. ,,Musíš si vzít kombinézu," pokračoval jsem, mezitím co mi na tváři pohrával škodolibý úsměv.
,,Neobtěžuj se. Snižuješ IQ celé ulici," protočil Yoongi očima.
,,Ty jseš fakt hajzl, Gi," odfrkl jsem si. Nesnáším, když mě setře jedinou větou. Jak to ten chlap k sakru dělá?
,,Lepší hajzl než ubožák," pokrčil mentolák rameny, načež se rozešel k domu hrůzy. Pro své uspokojení jsem si pod imaginárními vousy zamrmlal pár nadávek a následoval jsem jej.
Před školou mě však překvapil rusovlásek opírající se o stěnu budovy se založenýma rukama. ,,Co ten tu u všech čertů dělá?" Zavrčel jsem. Poslední dobou tady slídí dost často.
Co mě však zaskočilo víc, než šmírající Jimin, byla Yoongiho reakce. Rozběhl se za rusovláskem, po cestě nemilosrdně odhodil batoh do zbytku sněhu a chytil jej za límec jeho kabátu, že mu snad i vrazí pěstí.
Stál jsem tam jako přikovaný. Upřímně, z jedné strany jsem byl příšerně rád, že Jiminovi někdo sundá hřebínek a dá mu na frak. Z druhé strany jsem však nechápal, co s tím má co Yoongi. Většinou se k tomu nevyjadřoval.
,,H-Hej, co děláš?" Vyjekl vyklepaně Jimin, když ho Yoongi natiskl na zeď. To jsem se už přemohl a rozešel se za nima. ,,Hej, Gi."
Yoongi mě naprosto ignoroval. ,,Přestaneš otravovat Hobiho a Joona, je ti to kurva jasný?" Procedil skrz zuby. Pousmál jsem se nad tím. Přestože se Gi chová, že jej nic nezajímá, dokáže se za přátele poprat.
,,Nebo ti ukážu, jak s kokotama nakládáme my v Yeosu," odfrkl si a plnou silou prašil s Jiminem o zeď.,,Vy jste tady všichni pošahaní!" Zaskučel rusovlásek, jakmile se jeho záda bolestivě střetly se zdí.
Rozhodl jsem se využít situaci i pro svůj prospěch. ,,Říkal jsem, že i já mám svoje esa v rukávu," ušklíbl jsem se.
,,Mazej zpátky tam, odkud jsi přišel," doplnila mě rozzuřená mentolka.
Jimin se kousl do rtu měřící nás pohledem. Zprvu těkal očima mezi náma dvěma, ale nakonec se přece jen zastavil na mě. Narovnal jsem se a čekal, co z něj vypadne.
,,Stejně jsem Jina nechtěl," řekl nakonec se silným arogantním podtónem.
,,Tak už tady nemusíš bejt," podotkl jsem, načež si založil ruce na hrudi.
,,Vypadni," zavrčel Yoongi. Jimin polekaně ucukl. Upravil si vlasy a rychlým krokem od Yoongiho utekl.
,,Hrozná srábota. Nic jsem mu ani neudělal," uchechtl se Gi a schoval si ruce do kapes.
,,Kde se to v tobě vzalo?" Nadzvedl jsem pobaveně obočí.
,,Už ho mám plný zuby," protočil otráveně očima, načež se chystal vejít do budovy. Já jej však zarazil. ,,Co batoh?" Zasmál jsem ukazujíc na nelevný batoh ležící ve sněhu.
Yoongi vytřeštil oči a rozběhl se za ním.
,,Do píči."
~~~
Jakpak se máte o Velkém pátku?^^
Veselé Velikonoce!
...taky tak ten svátek nemáte rádi? :<<Posloucháte Stray Kids?
ČTEŠ
Pʀɪɴᴄᴇss Jɪɴ| ⁿᵃᵐʲᶦⁿ
FanfictionNamjoon je platonicky zamilovaný do úspěšného korejského youtubera SeokJina přezdívaného "Princess Jin". ᴶᶦⁿ↑ᴺᵃᵐʲᵒᵒⁿ↓ ©ᵃᵈʸᵇᵃᵈʸ