Nedůvěřivě jsem nazvedl obočí. ,,Od Jimina? To má být vtip?" Odfrkl jsem si.
,,Nemá. Prej mu je líto, že ti neutrhl ptáka hned po příchodu," zasmál se až se za břicho popadal. Tak vtipné mi to zase nepřišlo.
,,Super. Máš je něco na srdci, nebo už můžu odejít?" Zabručel jsem podrážděně schovávaje si ruce do kapes.
,,Né, sorry. Byl to jen vtip,"uchechtl se, načež ke mně přistoupil. Zastavil se těsně přede mnou. ,,Nechápu, že sis vybral toho vysokého. Jimin je v posteli sakra dobrej," mrkl na mě.
Protočil jsem očima. ,,Tak si s ním jdi zavrzat a mně dej pokoj," odfrkl jsem si.
,,Ale no ták, proč jsi takovej mrzout. Na začátku si vypadal jako celkem v pohodě týpek, tak co se s tebou stalo?" Zaskučel, u čehož šíleně gestikuloval rukama. Dost jsem se divil, že mě s nima nepraštil.
,,O co ti jde?" Povzdechl jsem si schovávaje si ruce do kapes. Tahle konverzace mě nebavila. Nemohl jsem se dočkat až dorazím domů a napíšu svému příteli.
Moc se mi to oslovení líbilo. Stále jsem nemohl uvěřit, že se mi vlastně splnil můj sen. Né, že jsem jen jej potkal. Já se s ním objímal, líbal a dokonce souložil. Kam se na mě hrabou fanfikce?
,,Abych teda vyřídil tu omluvu," odkašlal si Jungkook, načež z kapsy od bundy vytáhl menší papírek. ,,Děkuje ti, že jsi takovej sobeckej imbecil a chtěl sis Jina nechat pro sebe, protože tím poznal, že vztah s ním není nic pro něj. I přes to všechno tě nenávidí a doufá, že co nejdřív zhebneš," uchechtl se a papírek si zpátky schoval.
,,Eh, díky?" Nazvedl jsem obočí. Byl jsem z toho všeho nesmírně zmatený.
,,Ale dával bych si na něj pozor. Do Soulu odjíždí až za dva týdny. Myslím, že to bude ještě prdel," ušklíbl se pobaveně Kook zapalující si nikotinovou tyčinku, jež jsem tak nenáviděl. ,,Měj se, Joone," vydechl kouř a rozešel se pryč.
,,Co to k sakru bylo?" Zavrtěl jsem nad tím hlavou. Přiložil jsem domovní čip ke vchodu, čímž se mi odemkly dveře a já mohl vejít dovnitř. Jakmile jsem nastoupil do výtahu, nemohl jsem přestat myslet na to, co mi Jungkook vzkázal. Tak on mi děkuje a pak se mi chce pomstít? Ten kluk to v hlavě nemá v pořádku.
Doma jsem odhodil batoh do rohu chodby, pozdravil rodiče a zavřel se u sebe v pokoji. Sedící na posteli jsem si vytáhl mobil zapínajíc wi-fi. Hned na to mi přišlo několik upozornění ze sociálních sítích. Nezajímala mě však jiná než messenger.
Jako první na mě vyskočilo okénko s Jinovou profilovkou. Zaculil jsem se a klikl jsem na ni.
Kim SeokJin změnil(a) svoji přezdívku na Handsome Boy
Kim SeokJin změnil(a) vaši přezdívku na Sweet pabo
Sweet pabo:
Tady se někdo lehce nudil 😂Handsome boy:
NAMJOONIE!
Konečně jseš tady!
Málej jsem umřel nudou.Sweet pabo:
Neříkej, že sis nenašel žádnou zábavuHandsome boy:
Nenašel!
V Soulu celý den prší. Nemám náladu na nic. Jen ležím doma v posteli 😂😂Sweet pabo:
Nechceš si zavolat? Dlouho jsme se neviděli 😎Handsome boy:
Skvělý nápad! 😊💙*Handsome boy vám volá*
Musel jsem se nad ním zasmát. Je rychlejší než blesk. Upravil jsem si vlasy v zrcadle, jenž bylo součástí skříně nacházející se naproti postele.
Klikl jsem na zelené tlačítko a uculil se do kamery.Na displeji se mi objevila Seokjinova hnědá kštice. Šlo na něm poznat, že si celý den jen válel šunky. Dokonce měl na očích brýle.
,,Ahoj, krasavče," uchechtl se, načež se otočil na břicho, aby jsem jej mohl vidět pořádně.
,,Ahoj, Jinnie. Ty brýle ti nesmírně sluší. Měl bys je nosit častěji," mrkl jsem na něj pobaveně. Nelhal jsem. Byl v nich úchvatný. Je prosím něco, co Jinovi nesluší?
,,Když to říkáš," pokrčil se smíchem rameny. ,,Tak co škola? Všechno dobrý?" Zeptal se s opravdovým zájmem.
,,Jsi jako moje máma," pročil jsem panenkama. ,,Ale jo. Asi dobrý," uchechtl jsem se. Stále jsem však sledoval Jinův nádherný obličej bez sebemenší chybičky.
,,Měl by ses více učit, Joonie. Vždyť maturuješ," povzdechl si, což mě donutilo se zasmát.
,,Jinnie, maturitu mám v malíku. Nebojím se ji," prohrábl jsem si vlasy. Je tak rozkošný, když se stará.
,,Jen aby," zamručel, avšak se po chvíli hned usmál. ,,Na tvou maturitu tam za tebou přijedu. Neměj obavy," uculil se.
,,Tak to ji dám na sto procent!" Zasmál jsem se.
Povídali jsme si přes dvě hodiny. Pro mě to však byl jen pouhý okamžik. Bohužel náš hovor přerušila Jinova maminka, jenž přišla na návštěvu.
Když jsme se teda rozloučili a já byl připravený se jít učit, mě přerušilo cinknutí mobilu. Odemkl jsem zamčený displej a přečetl si onu zprávu.
Handsome boy:
Máma přinesla skvělou buchtu 😍. Dneska ti už asi nebudu moct napsat, ale zítra tu jsem jako na koni. Pa. Miluju tě ❤Sweet pabo:
Dobrou chuť 😜😚 v pohodě. Užíjte si to. Taky tě miluju ❤S úsměvem jsem už chtěl telefon odložit, avšak na mě těsně před tím vyskočilo okénko chatu od Hoseoka.
Sunshine:
Ty jseš fakt naprostej kretén. Můžeš mi vysvětlit, proč všem vykladáš, že chci Yoongiho? Bylo to naše tajemství! Poslední dobou jseš fakt příšernej.~~~
Cink cink. Ano, ano. Žiju ;-;
Omlouvám se za mou opravdu dlouhou odmlku, ale bohužel jsem měla jakýsi blok. Nešla mi napsat jediná věta ačkoli jsem se dost snažila ;-;
Snad je to už za mnou a budu vydávat častěji^^
Děkuju všem, co zůstali ♡Jen taková otázka na závěr. Taky z vás škola vyždímala veškerou vaší energii? A to ještě nejsme ani v půlce, přátelé ×~×
ČTEŠ
Pʀɪɴᴄᴇss Jɪɴ| ⁿᵃᵐʲᶦⁿ
FanfictionNamjoon je platonicky zamilovaný do úspěšného korejského youtubera SeokJina přezdívaného "Princess Jin". ᴶᶦⁿ↑ᴺᵃᵐʲᵒᵒⁿ↓ ©ᵃᵈʸᵇᵃᵈʸ