27-глава

126 12 6
                                    

Гледна точка на Сара:

Седях и гледах Херман без да знам какво се случва.
Той беше баща на Сам , немога да повярвам.
-Извинете какво?-казах му.
-Оо аз се извинявам , помислих ви за една стара приятелка.-каза той усмихвайки се , а после стана и прегърна Сам.
-Добър вечер ,синко!-каза му той.
-Добра да е , но не си чак толкова специален за мен за да те нарека ,,татко".-каза Сам.
Херман се преближи до мен и ми подаде ръката си.
-Добър вечер и на вас госпожице , още един път съжалявам , Херман приятно ми е.-каза ми той.
-Сара.
Том ме целуна по бузата и ме прегърна като се спря до ухото ми:
-ЩЕ СИ ПЛАТИШ ЗА ТОВА , КОЕТО МИ ПРЕЧИНИ!!!-каза тихо и бясно той .
-Е нека вечеряме!-каза майката на Мел.
...........
...........
...........

-Чакай , чакай какво правиш?!?!-казах му аз , а той ме вдигна и ме хвана като булка.
-Ще те нося така до самолета!-каза Стефан.
-Луд😂😂😍.....
Качихме се в самолета и се настанихме на седалките.
-Е мила готова ли си за изненади?-каза Стеф.
-Да!😁
Той хвана ръката ми , а аз се облегнат на него и заспах.
Чувствах се страхотно , единственото от което се боях бяха нашите , защото им казах , че ще спя 3 дни в Лола и се надявах те да не й се обадят макар че веднага щом престигнем ще й се обадя да я предупредя.

-Принцесо , събуди се!-усетих нежен мъжки глас , които успя да ме събуди.
-Хайде мила ставай престигнахме.-продължи Стефан.
Когато се расъних погледнах през прозореца.

Когато се расъних погледнах през прозореца

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Малтаааааа!💓
Беше великолепно.
-Стеф в Малта ли сме?
-Да в Малта сме , изненада!💖
Аз се усмихнах и го целунах силно.
-Хайде да слизаме , защото те очакват още много изненади!
Когато слезнахме времето беше уникално топло , добре че си взех лятни дрехи.
Взехме куфарите си и Стефан се обади на някого.
След 10 минути дойде някаква черна луксозна кола.
Шофиора от вътре слезна поздрави ме , взе куфара ми и отвори вратата.
Аз се качих гледайки Стефан в очите , опитвайки се да го питам какво става.
След това и той се качи до мен хвана ръката ми и тръгнахме.
-Стеф....-той сложи единият си пръст на устата ми , за да ме прекъсне.
-Просто се наслаждавай!❤
Не знаех дори какво да му кажа.
Гледах през прозореца невероятната гледка , малки лодки , яхти се носеха из небесно синьото море.
Имаше милион красиви постройки и хотели.
Минахме през един изключително висок хотел през който гледката сигурно е неземна.
Изведнъж колата спря точно пред този хотел.
-Приятна почивка г-н Мортиз и на вас г-жо.-каза шофиора.
-Мерси Боб , ще ти се обадя!
Стефан затвори вратата на колата и пак хвана ръката ми.
-В този хотел ли сме?
-Да скъпа!
Още преди да влезем от вратата ни посрещнаха половината персонал на хотела.😂😂😂
-Добър ден г-н Мортиз вашата стая е готова както поръчахте!-каза едно пиколо.
-Здравейте г-н Мортиз участието ви е другата седмица в 20:30ч.-каза друг господин.
-Какво ще бъде облеклото ви?
-Имате фризьор от 19:00 в деня на концерта!
Милион хора се изредиха пред нас и задаваха милион въпроси на Стефан.
-Моля ви , не ме безпокойте сега ще ви отговоря по-късно има много време до участието ми!-каза им той и сложи слънчевите си очила и ме поведе към рецепцията.
Влезнахме в стаята .
Боже мой това беше стаята на най-горния етаж , последната и най-красивата.
-Стеф това тук , тези хора какви са?
-Моля не се безпокои , това са мои продуценти , стилисти , те се грижат за работата ми и понеже аз идвам много често тук и това тук е моя стая , а те ме информираха за концерта ми който е другата седмица.-каза той.
-Еха....-да бях забравила , че той е певец още на онзи концерт се влюбих в него , когато се подписа на белега ми.
Той дойде до мен целуна ме и ме прегърна.
-Всичко ще бъде прекрасно!😘-каза ми.
След това легнахме на леглото , за да си починем от пътя.

Последното изкушение Where stories live. Discover now