31-глава

98 12 0
                                    

Хората казват , че когато лъжеш някой в очите му се появяват плуващи кораби.
Опитните лъжци обаче разбиват тези кораби и лъжат гледайки те в очите.
Такава се оказа и Сара или Изабела , русокосото момиче което всеки харесваше , а Сам даже и обичаше.
Вярвах й толкова много , но виждате ли какво прави доверието-предава хората.

След пет дни е Коледа , а братовчед ми го няма.
Толкова му е тежко , толкова много неща преживя , а на мен ми беше мъчно защото вече онзи Сам го няма , изчезна!
След случилото се всички отидоха на някъде.
Сам и Мелиса заминаха за Канада при Томи и Катнис Амбърлинг.
Щяха да прекарат Коледа там , защото Сам неискаше да се връща тук.
Лола  и Стивън се разделиха и тя сега е у нас , неисках да я оставям.
Рик се напиваше и се биеше по кръчмите с различни хора.
Кристин замина за Турция за последната й операция.
А Сара не бе идвала на училище от 2 седмици не я срещахме по улиците , сеедно се бе скрила.
Но да с каква доблест тя щеше да погледне всички ни , фактта че тя е сменила самоличността си , била е престъпник , дори е по-голяма на двадесет й няколко сменила е всичко и се е представиила на добрата Сара.
Все още неможех да го осимилирам , всичките ми приятели цялата ни група се разпадаше.
Хората се променят Мария , променят се.
Промяната не е нещо лошо , лошото е това към което ще се промениш - добро или зло.

Аз , Лола и брат ми украсявахме голямата елха с красиви кристални играчки.
Представях си , че това сме ние едни кристални играчки красиви отвън , а отвътре чупливи.
Странно беше това.
Странно беше всичко.

Телефонът ми звънна.
Беше Стефан , поне той беше същият.
-Ало кажи любими?
-Мила имам изненада за теб.
-Каква?
-Понеже се случиха много неща , с Алекс решихме да ви разнообразим и аз , ти , той и Ивет да идем на зимна вила в планината да покараме ски , да се повозим на лифта , да пием топъл шоколад и най-вече да сме заедно.
-Страхотно мили , прекрасна идея.
В този момент обаче се сетих , че няма как да оставя Лола и без това не беше добре.
-Става ли да ти се обадя след малко да ти дам отговор?
-Добре , кажи ако има проблем.
-Ок.

-Какво стана?-каза Лола.
-Стефан и Алекс искат аз и Ивет да идем с тях на вила и да се позабавляваме в снега.
-Прекрасно!
-Не не е , немога да те оставя!😶
-Глупости ще идеш , а аз ще остана тук с брат ти и без това с мен му е много забавно.
-Не Лол немога да те оставя в момента ти си най-важният ми човек , когато всички отидоха на някъде само ти остана с мен.
-Ако  наистина го мислиш ще идеш на вилата , ще се разнообразиш и без това след толкова много глупости със Стефан най-после сте заедно , ги заслужаваш да си щастлива!-каза тя.
-Не Лол.
-Моля те , заради мен иди!😘
Аз замълчах.
-Ще идеш , заслужаваш почивка , аз няма да се расърдя ще ми е супер тук със семействата ни и брат ти и без това и аз искам да се отдалеча от всички и от всичко , искам свобода и вярвам че Крис ще ми помогне , сега се нуждая само от деца.-каза тя.
-Добре , но ако има нещо ще се върна веднага!😍-разбрах я ,понякога човек иска да бъде сам.
Отидохме да приготвя багажа си .
След като се оправих казах на мама , а на тати казах че отивам на зелено училище или по-точно зимно😁.
Беше ми адски гадно , че го лъжа но той бе жесток към мен , нали каквото почукало такова се обадило.
Звъннах на Стефан и след час той ме взе от нашето място.
В колата бяха Ивет и Алекс.
-Хеййй Миммм , здравей!Ще бъде много яко взели сме ядене и ще палим огън в хижата има голяма камина..😚-каза Ивет.
-Здравейте! Радвам се , че ще сме заедно наистина ще е яко!-целунах Стефан и тръгнахме.

Последното изкушение Où les histoires vivent. Découvrez maintenant