Emma POV
Au trecut 4 zile de la accident și în fiecare zi simt că mor. Singurul lucru care mă motivează e că Luke nu e conectat la aparate,că poate respira singur. Nu s-a mai întâmplat nimic de vineri de când a fost accidentul. Deja suntem în august și e extrem de cald afară,dar eu stau mai mereu la spital cu Liz,Jack și restul. Calum a anunțat fanii că vor anula concertele pe un termen nelimitat,dar nu au spus despre accident,ci doar că au probleme. Mike abia dacă s-a mișcat de pe scaun,i-a zis Karei să aibă grijă și să nu îl aștepte. Eu și el stăm cel mai mult lângă Luke și parcă simt că înnebunesc. De fiecare dată când merg la el,îl iau de mână și îi spun să nu cedeze,să se facă bine pentru că am nevoie de el. Mereu îmi spun că sunt tare pentru el,că o sprijin pe mama lui,dar mereu plâng. Am plâns zilele astea într-una,pur și simplu nu mai am lacrimi să plâng. De ce mi-l ia universul? De ce îmi ia tot ce am mai scump pe lume?
-Emma m-ai auzit?spune Mike răgușit. E distrus,plânge și când doarme. Mi-e teamă să nu-și facă rău.
-Scuze,mă pierdeam prin gânduri. Poți repeta?
-Am zis să mergi acasă. Abia dacă ai mâncat,nu ai dormit. Nu ești ok,stau eu aici.
-Michael,nu plec. Nici tu nu arăți bine,tu plângi și în somn.
-Emma eu sunt învățat.
-Și eu. Cu ce te ajută asta?
-Mă ajută. Sunt învățat cu Luke în starea asta!
-C-Cum adică?
-Luke...nu e prima dată când e așa. Dar nu vreau să-ți spun,te voi răni. E mai bine să aștepți să-ți spună el.
-Mike c-ce tot spui? Cum adică a mai fost așa?
-Păi...zice și oftează,punându-se lângă mine.
-Uite ce e Mike,aștept să-mi spui când vrei. Nu te forțez. Suntem amândoi răniți,nu e bine să facem mai mult rău.
-Am să-ți spun ceva,dar promite-mi că o vei face doar când vei fii 100% sigură.
-Promit.
-Când ai să fi gata,mergi acasă la Luke. În dulapul din camera lui,în raftul de sus,sub hainele lui e un plic mare,negru. Acolo sunt plicuri mai mici albe. Nu știu câte,nu mai țin minte,dar au numere mici,niște date pe ele. Ia-l pe cel cu data la care ai ajuns în Australia. Deschide-l și citește tot ce e acolo. Are fiecare mesaj o dată. Dar doar când vei fi gata,trebuie să știi ce e acolo. Nu mai întreba pe nimeni,nici alor lui să nu le spui. Te rog Emma. Viitorul vostru e acolo,asta dacă mai crezi în el...
-Mike,logic că mai cred. Nu spun nimic. Dar...totuși...despre ce e vorba? E ceva rău acolo?
-Nu știu...nu pot să-ți spun decât că nimeni,dar mai ales Luke,nu trebuie să afle că ai citit conținutul plicului.
Deja deveneam stresată. De ce să tac? Ce naiba e acolo? Oare câte secrete mai are Luke? Mike părea foarte disperat parcă ca nimeni să nu afle,nu înțeleg ce ar fi acolo? De fapt,nu mă mai stresez. Am să fac ce mi-a zis Michael,important e ca Luke să fie bine. Apoi voi vedea ce am să fac.
-Cum ai reacționat când ai aflat de Rebe?
-Nu am făcut nimic ciudat. Am plâns. Chiar părea să regrete.
-Chiar o face. Am aflat că Rebecca are un copil.
-Ce?!
-Da...M-am întâlnit cu ea pe stradă,avea o fetiță foarte frumoasă. Semăna cu ea.
CITEȘTI
Australia:Decision for life
Fanfiction"Pentru tine mi-aș da toată viața și încă o zi"-Luke ---După multe drame,dezamăgiri,secrete,dar și momente bune,Luke și Emma decid să-și separe viitorul,amândoi fiind de comun acord. Luke,însă,realizează greșeala enormă pe care a făcut-o,dar în iubi...