-23-

42 5 23
                                    

Bun, tin sa va anunt ca melodia de mai sus mi.a dat idei pt capitole, asa ca sper sa o ascultati in timpul acestui capitol.Multumesc ❤🤗💙

Emma POV

Iată-mă în ultima zi din 2017, singură în apartamentul pe care cu aproape două săptămâni în urmă îl împărțeam cu iubitul meu. De atunci, am plâns și abia am mâncat, mai mult am dormit sau am stat ca o legumă pe canapea. Nici să gătesc nu aveam chef, vreo cinci zile am comandat ba pizza, ba mâncare chinezească. Iar de curățenie nici nu mai zic. Am rearanjat bradul, era cazul să trec peste. Mi-am zis că era decizia lui, nu mă împotriveam. Ba chiar ieri Aria a stat cu mine și ne-am uitat la "A Star Is Born", după care am mai râs puțin. 

Stăteam tolănită, cu o pungă de popcorn, într-un hanorac de-al meu larg, cu părul prins într-un coc și mă uitam la "Happy Death Day", un horror destul de bun zic eu. Afară era înnorat și foarte frig, așa că nu aveam nimic mai bun de făcut. Din câte îmi amintesc trebuia să fi fost cu Luke în America, dar eu stau singură cuc. Când era publicitate, am mers până la bucătărie, după care am schimbat posturile până la un canal de știri. 

Știri de ultim moment. Solistul Luke Hemmings din 5sos a fost văzut împreună cu una dintre fostele iubite, Aleisha McDonald, în Chicago. Cei doi au fost văzuți pe aeroportul internațional Chicago O'Hare. Se poate ca Luke să se fi întors în brațele Aleishei? Oare Luke a uitat de frumoasa americană cu care a fost văzut în urmă cu trei săptămâni? Rămâneți pe Star Australia pentru mai multe bârfe.

Mi-am scăpat bolul cu supă când am văzut asta. Luke era lângă o tipă roșcată, pe O'Hare. Biletele... a dus-o pe tipa aia pe biletul meu... Dar spunea că se va întoarce... *Iar tu chiar ai crezut.* Nu voiam să cred ceea ce vedeam. Era ca un pumn în stomac, atât de tare durea. *Tu trebuia să fii acolo, nu roșcata. Dar se pare că Luke se mișcă repede* 

-Nenorocitul... 

Când am spus asta, cineva a bătut la ușă. M-am dus să deschid, înjurându-l pe Hemmings, dar am avut parte de un alt șoc.

-Bună Em. zice Brian.

-Bună. Ce vrei?

-Am văzut că Luke s-a mutat... cu alta... voiam să văd ce faci?

-Sunt bine, mulțumesc, pleacă. spun iar el își pune piciorul în prag atunci când am dat să închid ușa. Voiam să fiu singură.

-Dacă ai nevoie de ceva, mă anunți. 

-Bine, mersi, acum pa.

M-am lăsat în jos, cu spatele lipit de ușă, în timp ce lacrimile îmi curgeau șiroaie pe față. Un an întreg m-am dăruit lui, l-am iubit mai mult decât pe mine însămi, iar el umblă în Chicago cu alta. 

-Nu-i nimic, Luke Hemmings, dacă așa vrei să jucăm, așa o să facem.

Luke POV

De două zile am în cap vocea Emmei care îmi spune că mă iubește, alături de ultima dată când am văzut-o. Din păcate aveam camera cu pat matrimonial, dar i-am spus Aleishei că nu vom face nimic înafară de dormit. Ieșisem de la duș și îmi aranjam părul, când deodată Aleisha a strigat ca din gură de șarpe:

-Luke vino rapid aici!

-Ce s-a întâm-încep dar titlul știrii m-a lăsat mască:

Luke Hemmings a trecut peste frumoasa Emma Morgan, cu care a fost împreună aproape un an? Frumoasa Emma a fost înlocuită de o fostă prietenă de-a vocalistului principal, Aleisha McDonald. Cei doi au fost văzuți în Chicago, la aeroport, iar fanii au fost uimiți. Să se fi întors vechiul Luke Hemmings? Aflați mai multe detalii în curând.

Australia:Decision for life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum