-11-

61 5 19
                                    

Emma POV

-Hei, Emma te-ai băgat la... Ce s-a întâmplat? spune Aria și îmi șterg lacrimile.

-Nimic, e în regulă. Da, m-am înscris la fitness. Și pe tine la fel. 

Deja începeam să urăsc ziua de azi. După ore am salutat-o pe Aria și am vorbit că vom merge la cumpărături săptămâna viitoare. Apoi i-am văzut mașina nouă a lui Michael, un Volvo XC60, negru. 

-Vai ce mașină splendidă Michael. spun iar apoi mă trezesc cu încă doi idioți mai mici în spate.

-Nu-i așa? spune Ash. El voia pe alb, dar i-am zis că negru e mai fain!

-Gura Irwin, ce dracu?! zice Mike și mă urc în față.

-Nu înjura.

-Ashton dă-te de pe telefonul meu! zice Calum ca un copil mic.

-Grădinița comunală! Gata! țip și ei tac ca la armată.

-Deci care e planul? 

-Păi, trebuie să iau ceva veselă, niște mâncare, și mai multe de menaj. 

-Ai vreun loc exact?

-Mâncare putem lua de la Walmart. spune Calum și Mike aprobă.

-Da, dă-ne lista și ne descurcăm. Iar tu cu Ash mergeți prin Ikea, Jysk, Target sau mai știu eu ce. De acord?

-Sigur, așa veniți cu mine la apartament. 

-Vă las pe voi doi la Target și mergem noi la Walmart. Și stai calm, sunt expert la capitolul mâncare. se laudă Mike și Calum sare imediat.

-Poate la „dispare mâncarea". iar apoi Ash izbucnește într-o criză de râs, ceea ce ne face pe toți să-i urăm exemplul. Nu vreau să fiu rea, dar Ashton râde... mai ciudat și mai contagios. Ba ca o prințesă, ba ca un psihopat. Când am ajuns, Mike s-a uitat la mine și mi-a zis:

-Nu uita scrisorile.

*Fuck... scrisorile sunt la Luke acasă* Dar, dacă tot aș vrea să stea cu mine, ar trebui să-i iau câteva haine. Deci tot trebuie să trec pe acolo. Începusem să bag în coș tot ce era necesar, iar Ash mă urma ca un copil mic. Erau multe chestii interesante, pe care Ash le punea în coș după ce vedea cum mă uitam la ele.â

-Ash, nu pot să-mi iau toate astea. Mai trebuie să-i dau și lui Mikey banii pe mâncare când vine.

-Dar cine a zis că plătești tu?

-Cum adică?

-Nu ne lași să dăm bani pe apartament, ok. Dar astea noi le luăm. Drept cadou de casă nouă. 

-Irwin nu mă forța să fac crize aici.

-Să te... începe dar din greșeală dărâmă niște farfurii care se fac țăndări. 

-Ashton... mormăi și-mi dau o palmă peste față. Ash se uita la mine cu o privire inocentă, așa că am cedat din a mă certa pe tema „cine plătește". Nu vreau să se mai facă bucăți ceva. Când am terminat, am văzut că mai am de luat așternuturi și covoare. Pe care le voi lua din Jysk.

-Cât vă datorez? spune Ash politicos.

-2 783 $. 

-Plus farfuriile?

-A... 3 000 atunci. 

-Ești un mare idiot. spun și el zâmbește și-și dă cu mâna prin păr.

-Măcar ai râs azi. Deci, sunt mândru de mine. Mai ai ceva de luat?

-Lenjerii de pat. Hai în Jysk.

Australia:Decision for life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum