Emma POV
-Șiii... gata. spun și pun ultimul glob în brad. Era 24 decembrie și ieri luasem vacanță. Băieții și-au luat și ei liber de Crăciun. Eram primul meu Crăciun fără ai mei, tata tot e supărat pe mine și mama m-a invitat, dar am refuzat ca să nu stric sărbătorile nimănui.
-Arată genial. zice Luke și mă ia în brațe din spate, punându-și bărbia pe umărul meu.
-M-am chinui la partea de sus.
-Dacă ești mititică. Vârful unde e? zice și mă sărută scurt pe buze.
-Uite-l. îi spun și i-l dau. Eram scundă și nu ajunsesem să-l pun în vârful bradului.
-Vino încoace.
Înainte să-l întreb de ce, m-a ridicat pe umerii lui și mi-a dat vârful. A mers ușor spre brad, iar eu încercam să nu-mi dau cu capul de tavan. Apoi mi-am întins puțin brațul și am așezat decorațiunea în vârful bradului.
-Acum e gata. Ce facem azi?
-Mai nimic. Stăm împreună.
-Sau putem face altceva. zice și mă trântește pe canapea. S-a poziționat între picioarele mele și începuse să-mi traseze linia maxilarului cu sărutări, iar eu mă jucam cu părul lui și când a ajuns în zona sânilor, l-am oprit. I-am dat jos tricoul și el a ajuns dedesubtul meu.
-Se pare că deja vrei tu să deții controlul. îmi spune și zâmbesc, dându-mi jos sutienul iar mai apoi tricoul lui.
-Habar nu ai de ce sunt în stare. spun iar el mi-a luat părul în pumnul lui și m-a sărutat brutal. Când nu a mai rezistat în ritmul ăsta a scos un prezervativ și parcă a ezitat. Știam la ce se gândea, așa că i-am luat bărbia între degetele mele și m-am uitat în ochii lui.
-Hei, totul e bine. Nu o să se mai întâmple asta.
El a zâmbit și m-a sărutat lung, apoi el s-a așezat între picioarele mele și când m-a pătruns ușor am gemut și mi-am dat capul pe spate.
-Nici nu știi cât de bine arăți sub mine. îmi spune Luke la ureche și eu am zâmbit. Înainte să-mi pot face ceva Luke a început să mărească ritmul și l-am tras de păr, iar el a înjurat.
-Să-mi bag iubito o să mă faci să-mi pierd mințile.
Când am simțit că nu mai rezistam mi-am dat drumul iar Luke a făcut la fel, gemându-mi numele. Ne-am îmbrăcat și am mers la bucătărie. Mi-era foame așa că am scos niște paste din dulap și l-am întrebat pe Luke:
-Ce fac ai tăi de Crăciun?
-Nu știu, dar știu ce facem noi de Anul Nou.
-Ce pui la cale Hemmings?
-Deja am rezolvat tot.
-Unde mă duci? spun în timp ce puneam apă la fiert.
-Păi mă gândeam că anul se termină și că îți e dor de casă.
-Stai așa nu pricep.
-Mergem în Chicago.
Când a spus asta pur și simplu mi-au scăpat toate pastele în apă fiartă.
-Unde mergem?! zic aranjând pastele și mă întorc, văzându-i zâmbetul jucăuș de pe față.
Am alergat spre el și m-am aruncat în brațele lui și mi-am înconjurat picioarele în jurul bazinului său. El m-a prins și mi-a zâmbit și m-a sărutat.
-Îmi place la nebunie zâmbetul ăsta.
-Nu pot să cred că ai făcut asta!
-Pentru tine aș face orice. Și vreau să mai știi ceva.
CITEȘTI
Australia:Decision for life
Fanfiction"Pentru tine mi-aș da toată viața și încă o zi"-Luke ---După multe drame,dezamăgiri,secrete,dar și momente bune,Luke și Emma decid să-și separe viitorul,amândoi fiind de comun acord. Luke,însă,realizează greșeala enormă pe care a făcut-o,dar în iubi...