-12-

66 5 11
                                    

15 februarie 2011- Am început clasa a XI-a și deja am obosit. :) Singurul motiv pentru care mai trag este o fată frumoasă, brunetă, cu ochi căprui și cu un zâmbet perfect. E colegă cu mine. Îmi zâmbește și îmi face cu mâna zilnic. Tot ce știu e că o cheamă Rebecca Wilson și că m-a dat pe spate

24 februarie 2011- Deja m-am mutat cu Rebecca în bancă la chimie. E atât de frumoasă. Aș vrea să știu cât mai multe despre ea, despre cine este cu adevărat. Nu m-am mai simțit așa bine de mult. Ea mă face fericit. 

3 martie 2011-Sunt cu Rebecca. Chiar am făcut-o. Am ieșit cu ea după ore pe plajă și mi-am arătat sentimentele. Iar ea a simțit la fel. Mă bucur atât de mult. Sunt îndrăgostit de Rebecca, nu pot să mi-o imaginez cu altcineva.

6 mai 2013-Am făcut-o. Am băut iar prea mult. Gustul alcoolului e prea tentant, am nevoie să beau zilnic. Băieții vor să mă ajute, Rebecca la fel, dar sunt bine. Beau mult, știu, dar am niște senzații extraordinare. La școală nu mai dau, deja e enervant. Am un club lângă casă, e foarte multă distracție acolo.

8 iunie 2013-Am înșelat-o pe Rebecca. Nu m-am abținut, tipa era bună. Rebecca nu va afla, e doar o aventură. Nici nu mă simt prost, chiar e bine, alcoolul mă face să mă simt liber. Când mă cert cu mama îmi dă avânt. Când țip la Michael sau la Ash tot alcoolul mă face să fiu tare. 

19 iulie 2013-Încă o fată mi-a trecut prin mână. Deja sunt multe pe care le-am încercat, niciuna rea, dar toate ajung bocitoare. Unele sunt enervante. Sincer, deja mă bucur că ajung la TV. Am mai scris ceva melodii, una „Out Of My Limit", care mă descrie perfect. Dar stai așa? Ce-mi pasă mie. Eu mă simt bine așa, sunt fericit mereu, nu prea-mi pasă de ce crede restul.

5 septembrie 2013-Prima ceartă cu Rebecca. Nu mai vreau să beau, dar nu pot să mă abțin. Mike aseară m-a găsit la bar, și s-a supărat. Fanii sunt dezamăgiți, părinții la fel. Oare sunt o greșeală? Nu cred, alcoolul mă face să fiu rău. Sau sunt rău? Nici nu mă mai cunosc. 

8 octombrie 2013-Sunt un nemernic. Am violat-o pe Rebecca. Nu-mi amintesc prea multe, dar îi aud țipetele în mintea mea. Mike mi-a dat un pumn zdravăn aseară. Părinții mă urăsc, băieții la fel, fanii mă urăsc. Și eu mă urăsc. Regret ce am făcut. Cel mai bine va fi să stau singur, nu mai vreau relații. Nu mai fac niciun rău. Trebuie să încerc să renunț la alcool. Altfel mă voi distruge. Sun o ființă oribilă. Am dezamăgit-o pe mama, mi-am pierdut cei mai buni prieteni, toate pentru ce? O sticlă de vodcă? Merita oare?

1 decembrie 2013-Am terminat cu alcoolul. Refuz orice primesc, deja încep să fiu iar eu. Numai că nu mai dau de Rebecca. Aș da orice să o văd, să-mi cer scuze. Dar nu aș mai fi cu ea. O să mor singur. Voi fi un soț oribil, un iubit jalnic, ce sens ar mai avea? Înafară de rude, nu mă iubește nimeni. E vina mea. O să mor singur. Sunt un om rău. Acum voi plăti pentru faptele mele, dar merit asta. Dracul să mă ia, sunt un nemernic. Merit ce e mai rău, sau poate chiar să mor.

Deja eram cu ochii înlăcrimați. Nu-mi venea să cred. Nu puteam să mi-l imaginez pe Luke în halul ăla. Cel mai prost e că se crede un om rău. Dar nu e așa. Doar alcoolul îl făcea să fie rău, dar el e total altfel acum. Sunt și geloasă pe Rebecca, chiar dacă nu e moral. Sunt geloasă pentru că, cumva, ea încă e în mintea lui. Faptul că are stima de sine scăzută mă face să mă doară sufletul. Pentru mine el e tot universul, e cel mai bun lucru care mi se putea întâmpla. Mi-e teamă să deschid plicul cu data de 15 decembrie 2017. Oare ce gândea Luke despre mine? Tot ce pot să fac este să mă calmez și pur și simplu să continui. 

15 decembrie 2017-Deci o să mor. Nu credeam că voi mai scrie asta, dar simt nevoia să o fac. M-am schimbat foarte mult, sunt diferit, nu mai fac tâmpenii ca acum ceva timp. Azi a venit tipa nouă care urma să fie asistenta personală. O tipă roșcată, parcă Kara, e fiica ei și e total înnebunită după Mike. Dar mie mi-a atras atenția o tipă scundă, tupeistă, dar frumoasă. Exact. Frumoasă. Deja mă face să mă uit la ea cu o oarecare admirație, e ceva special la ea. Ceva ce nu am mai întâlnit până acum.

Australia:Decision for life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum