Hero (Peter Parker)

1K 96 28
                                    

Peter Parker x Reader
Kérte: GeekFangirlOnline
Szavak száma: 1499
(y/n): neved
(l/n): vezetékneved
Remélem tetszeni fog😅😄







- ...és amikor az elektronok áthaladnak, rögtön megfigyelhetjük...

...hogy milyen unalmas Peter nélkül az óra - fejezted be a tanárod mondatát gonolatban.

Kibámultál az ablakon, hátha esetleg meglátod őt odakint. Talán csak késik. Néha azért odapillantottál a táblára is, de mivel már kívülről tudtad ezt az anyagrészt, nem sok értelmét láttad, hogy odafigyelj. A tanár egyébként sosem szólított fel - mindig olyan halkan válaszoltál, hogy kétszer is el kellett ismételned hogy meghallja. Elég jófej volt hogy inkább megkímélt.

Egész órán az udvaron járkáló végzősöket és az úttesten szállingózó autókat tanulmányoztad. Peter a kicsengő után sem jelent meg, és az menzán sem láttad. Mostanában volt, hogy eltűnt egy-egy napra, amit egy kicsit különösnek tartottál. Ned most egyedül ült a szokott asztaluknál. Nézted, ahogy a többiek a tálcájukat mindenfélével megpakolva szintén a szokásos helyükre telepednek le.

Följebb toltad a szemüveget az orrodon és nagyot sóhajtva elindultál az udvar felé, ahol mostanában ebédelni szoktál. Otthonról hoztál ebédet, szóval még sorba sem kellett állnod. Menet közben átpillantottál Ned válla fölött. Épp a telefonján nézett valami videót és elég idegesnek tűnt. Megkérdezted volna, hogy minden rendben van-e vele (vagy Peterrel), de jobbnak láttad nem zavarni. Fejhallgató volt rajta, így nem is észlelte hogy elmész a közelében.

Tovább mentél a park felé. Amióta ide jártál, kedvelted Nedet, párszor egy csoportba osztottak be vele és Peterrel kémián, így volt alkalmatok megismerni egymást. Vele valahogy könnyű volt beszélgetned, ellentétben azzal, hogy Peterhez alig tudtál hozzászólni. Ned persze már az első ilyen óra után vette az adást. Bejött neked Peter. Nagyon. De megígértetted vele, hogy nem mondja el neki. Remélted, hogy be is tartja.

~🕷️~

Ned eléggé ki volt akadva. A legjobb barátja elment szuperhősjelmezben önhatalmúlag életeket menteni. Ismét. Ő meg csak nézhette. Hiába akart ő lenni a "székes csávó", ez alkalommal nem jutott neki fontos szerep. Peter épp egyik épület tetejéről ugrott át a másikra. Egy idegen járművet követett a levegőben.

Időközben elmondta Nednek, hogy Mr. Stark végre feladatot adott neki. Az egyik New York-i csatából hátramaradt felszerelés szabadon repkedett a városban, a Vasember pedig ennél jobb vizsgafeladatot nem is tudott volna adni neki. Tony Stark felfogása szerint a világ legegyszerűbb dolga volt elkapni egy össze vissza repkedő, igen nagy méretű tárgyat. Hah...

- Ned, ez az izé egyre gyorsabb - lihegte Peter. - Szerinted ha bekapcsolnám az instant-

- Eszedbe ne jusson! - szakította félbe kicsit túl gyorsan és hangosan. Aztán felfogta hol van. Elkerekedett szemekkel és vöröslő fülekkel körbenézett. Kínosan nevetgélni kezdett a négy-öt ember irányába, akik őt bámulták.

- Jól van, csak egy ötlet volt - morgott vissza Peter. - És ha- Francba!

A jármű egyenesen a Peter mellkasában található kamera felé kezdett száguldani. Ned nem tudta, mit tehetne. A hang fülsüketítően recsegni kezdett a fülében, majd elment a kép. Már semmit sem láthatott.

Marvel Imagines (HUN)Where stories live. Discover now