Reunion (Bucky Barnes)

1.2K 100 6
                                    

Bucky Barnes x Reader
Szavak száma: 1469
Kérte: Melinda0506
(Kép fent, ami inspirálta az egészet😅)
Remélem tetszeni fog:)

- Zseniális találmányaitok vannak itt, Shuri. - Szólt Bucky, mikor kilépett a zuhanyfülkéből, dereka körül egy fehér törülközővel. Felmutatott egy palackot, amit kihozott magával a helyiségből. - Ennek itt mi a neve?

Shuri majdnem elnevette magát. Belülről harapdálta a száját, nehogy megtegye. Rendkívül illetlen lenne vele szemben, nem várhatta el az ember, hogy az 1917-ben született ex katona máris hozzászokjon a korhoz.

- Az... sampon, Barnes őrmester - mondta végül, továbbra is küzdve a mosolygás ellen.

- Ó - nyugtázta a férfi, majd megköszörülte a torkát. - Szólíts csak Buckynak. Nem vagyok már őrmester.

Shuri mosolygott.

- Tudom. Öltözz fel, aztán gyere, van valamim számodra.

Bucky így is tett, gondosan kiválasztva a legjobb ruhákat. Tudta, hogy ma hazamehet, tiszta tudattal, Tél Katonája-mentesen, hozzád. Őszintén szólva alig várta már a viszontlátást. Remélte hogy vártál rá, ahogy ígérted. De megértette volna, ha nem teszed. És persze Steve is hiányzott neki, de vele nemrégiben beszélt telefonon. Te épp nem voltál a bázison. Nem is kérdezett többet rólad. Gondolataiba mélyedve felráncigált magára egy pólót meg egy farmert.

Ezek után rögtön át is ment a szokásos szobába, ahol általában a vizsgálatai zajlottak. Leült az asztalra a helyiségben, ahol Shuri várta épp egy fémdobozt helyezve a bútor szélére.

- Megkérdezhetem, mi ez? - kérdezte gyanakodva.

A lány kattintva kinyitotta a ládát, inkább megmutatva a tartalmát. Egy teljesen új fém kar volt benne, arannyal futtatott mintázata szikrázott a csillogó fémen. Nyoma sem volt a vörös csillagnak, és ennek Bucky nagyon örült. Minél kevesebb dolog emlékezteti az időszakra, annál jobb. Wakandában nyugalmat talált, így ha ránéz majd a testrészre, annak jellegzetes mintázatáról és színeiről ez fog eszébe jutni. Remélhetőleg.

- Tetszik? - nézett rá várakozón Shuri, mert a férfi pár perc múlva sem jutott szóhoz.

- Tessék? - pislogott Bucky, szemét elkapva a karról. - Ó. Igen. Tökéletes... Köszönöm, Shuri.

=✪=

Bucky képtelen volt tovább várni az indulásra. Steve azt mondta neki, leghamarabb másnap reggelre ér ide. A férfi már legalább dél óta tűkön ülve várta, hogy talán hamarabb megérkezzen. Steve-nek szokása volt állandóan meglepetést okozni, ezért reménykedett ebben.

- T'Challa! - fordult az épp belépő wakandai király felé. - Esetleg...-

- Nem, fogalmam sincs, elindultak-e már. Ezen az sem változtat, ha tíz percenként érdeklődsz felőle - csörtetett át T'Challa a helyiségen.

Bucky csüggedten lehajtotta a fejét, mikor a válasz végeztével még kapott egy megsemmisítő pillantást is Okoye-tól, aki a király mellett lépdelt.

- Értem... - mormogta beletörődve.

További két órát töltött üldögéléssel és az új karja tanulmányozásával, mikor egyszer csak kopogtattak az ajtaján. Bucky felpattant az ágyról, rögtön Steve-et várva. Egy lépésnyire járt az ajtótól, mikor az kinyílt, a legkevésbé sem legjobb barátját tárva a szeme elé.

Marvel Imagines (HUN)Where stories live. Discover now