Tony Stark x Reader
Kérte: Kisuuchann, de igazából a ficet KisPinguin kapja tőle, szóval boldog szülinapot a nevében is :) Remélem tetszeni fog:)
Szavak száma: 1433
(y/n) = nevedAz első kilenc hónap után rá kellett jönnöd, hogy nem olyan rossz a laborban dolgozni Tonyval és Bruce-szal, mint ahogy azt először gondoltad. A legnagyobb meglepetést mindenek előtt maga Tony jelentette: meg voltál győződve, egy nagyképű milliárdos, akit csak az egója meg a nők érdekelnek, kisebb részben pedig talán a tudomány és az apja öröksége. Előítéleteid voltak irányában, így nem is értetted, miért bólintottál rá az állásra, amit ő ajánlott. Azóta viszont megismerted őt, persze néhány dologban előtte is igazad volt, ellenben azt nem is sejtetted, mennyire önzetlen és önfeláldozó tud lenni. Rengeteg jó tulajdonsága volt, ezért nem volt nehéz az sem, hogy beleszeress. Ezt nehezen ismerted be magadban, és egy kis idő is kellett hozzá mire rájöttél, de így volt. Ellenben... Elég reménytelennek láttad a helyzetet, mert hát... Képben voltál a múltbeli cselekedeteivel.
Bruce is szuper kedves volt. Az utóbbi időben már a legjobb barátodként tekintettél rá. Nem beszélve arról, mennyire zseniális ötletei voltak. Ha rajtad múlt volna, már simán kitüntetést is kapott volna. Viszont, szerencsédre, arra egyáltalán nem jött rá, hogy érzel Tony iránt. Hiába, a szívügyekben egyáltalán nem volt otthon. Pedig annyira szeretted volna már együtt látni őket Nattel... Aki az orrodra kötötte hogy semmi szín alatt ne világosítsd fel.
×××
Elérkezett egy újabb szokásosnak ígérkező nap. Rutin szerint lementél a laborba, közben pedig útba ejtetted a konyhát, hogy magadhoz kapj valami innivalót.
Már az italt szürcsölgetted, amikor beért Bruce, és rád mosolygott. Egyből folytatta az akármit amin dolgozott. Nagyjából délután három felé Tony is benézett, aki felettébb jól nézett ki. Bár a bőrdzsekijében mindig jól festett. Rávigyorogtál, ő pedig viszonozta.
- Jól nézel ki, Tony - nézett fel Bruce (mintha a gondolataid visszhangozta volna) és a szemöldökét ráncolta. - Készülsz valahova?
Tony elszakította a tekintetét rólad.
- Mikor nem nézek ki jól? - kérdezett vissza egyértelműen, költőien. - Egyébként igen, és reméltem - itt jelentőségteljesen visszanézett rád - hogy (y/n) is velem tart majd. Tartok tőle, hogy belefásul a munkába.
- Hogyne - Bruce ismét dolgozni kezdett.
- Szóval, mit mondasz? - lépett közelebb Tony.
Megkerülted az asztalt, ügyelve rá, hogy végig a szemébe nézz. Nekidőltél a szélének, a tenyereddel pedig megtámaszkodtál a lapján. Tony egyre közelebb lépdelt.
- Hová is mennénk? - kérdezted, fontolgatva a lehetőségeket. El nem tudtad képzelni, hová készülhet.
Már olyan közel álltatok, hogy könnyedén meg is érinthetted volna, még a kezedet sem kellett volna kinyújtanod.
- Meglátod - kacsintott.
×××
Nem tartott sokáig, amíg átöltöztél, persze Tony ruhát is hozott az alkalomra, bármi is volt az. Kimondottan a te ízlésed volt, de biztosan drága lehetett. Mondjuk ezen miért is csodálkoznál.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marvel Imagines (HUN)
FanficMarvel x Reader Karakterek: Kurt Wagner Bucky Barnes Peter Parker Warren Worthington III Pietro Maximoff Loki Laufeyson Tony Stark Charles Xavier