Warren Worthington III x mutant!Reader
Szavak száma: 1000
(Y/F/B) = kedvenc bandád neve (srry, ha nincs akkor gondolj csak egy random bandára :D)
(F/S/N) = kedvenc bandád énekesének neveDél volt. Épp végeztél az edzéssel Scott-tal es Alexxel és a szobád felé igyekeztél - mindennél jobban vágyva egy zuhanyra - amikor Warren termett előtted a semmiből.
Ez első randitokon aratott sikere óta egyfolytában ezt csinálta, amikor nem volt neki is dolga. Kezdett már eleged lenni belőle, hogy egyfolytában kiijeszti a lelket belőled. Még Kurtnél - a legjobb barátodnál - is rosszabb volt, pedig ő aztán tényleg előreláthatatlan.
- Szia, Warren - mondtad egy ijedt sóhaj után.
- Helló - köszönt ő is, és egy puszit nyomott a szádra. - Figyelj, azon gondolkodtam, öhm...
Hátrébb lépett, és megvakarta a tarkóját.
- Igen? - mentél bele a játékba és közelebb léptél hozzá, mostmár egy mosollyal az ajkadon.
- Nem lenne kedved eljönni velem egy második randira ma este? - hadarta. A lágy szélben megrezzentek a szárnytollai.
Halványan elpirultál, míg ő aggódással a szemében várt a válaszodra.
- Este? Dehát... Este Xavier Professzorral gyakorlunk - nyögted ki, miután rájöttél hogy ez a helyzet.
Ő megnyugodott, hogy csak ez a kifogásod.
- Már megbeszéltem vele.
- Ó. Tényleg?
Warren bólintott.
- Akkor persze. Menjünk - mosolyogtál.
Ő is elvigyorodott, aztán menni készült, de megtorpant.
- Megvan még a bandapólód, amit annyit emlegetsz? - kérdezte hirtelen.
Egyből eszedbe jutott a szekrenyedben lapuló (Y/F/B) pólód.
- Meg. Miért? - értetlenül ráncoltad a szemöldököd.
- Vedd fel estére - válaszolta, és távozott.
A nap többi részében nem is láttad, csak este amikor megjelent a szobád előtt, hogy készen vagy-e már.
- Fél perc! - kiáltottad, gyorsan leellenőrizted magad a tükörben, majd ajtót nyitottál.
- Szia - mosolygott Warren és átnyújtott egy szál vörös rózsát.
- Szia - végignéztél a ruháin. Rajta csak egy sima fekete póló volt fekete nadrággal és bakanccsal, és egy szegecses bőrdzseki. Jól állt neki.
Elvetted a rózsát és gyorsan beraktad vízbe az éjjeliszekrényedre.
Buszra szálltatok az iskola előtt, amin szerencsére alig volt ember. A végállomásig mentetek, aztán sétáltatok egy darabon. Szép környék volt, ahol sohasem jártál és épp ment le a nap.
Az emberek párszor utánatok fordultak de ez most nem érdekelt. Megfogtad Warren kezét, ő pedig tétován elmosolyodott.
Már a tengerparton sétáltatok, amikor megszólalt.
- Figyelj, ezt bonyolult lesz elmondani - szembefordult veled, mindkét kezedet megfogva.
Megszorítottad a kezét, így biztatva hogy mondja csak tovább.
- Bízol bennem? - kérdezte.
- Persze, hogy bízom. De-
A mondatod vége egy halk sikkantásba fulladt, ugyanis Warren az ölébe kapott és elrugaszkodott a földtől. Kapkodva átölelted a nyakát, ezzel biztosítva magadnak hogy nem zuhansz le, bár erősen tartott.
ESTÁS LEYENDO
Marvel Imagines (HUN)
FanficMarvel x Reader Karakterek: Kurt Wagner Bucky Barnes Peter Parker Warren Worthington III Pietro Maximoff Loki Laufeyson Tony Stark Charles Xavier