Capitolul 1

3.9K 112 2
                                    

Sweet Cooki, o cofetarie impunătoare și modernă, unde se întâlnesc aristrocrați, toți oamenii de bani gata, este fix in centrul orașului, departe de mică mea cutie de chibrituri, dar zi de zi fac naveta pana aici, pentru a-mi câștiga pâinea. Da, sunt un om simplu și modest, sunt Eleni Brown, o puștoaica de numai 17 ani, clasa a XI a, care încearcă sa își câștige existența lucrând ca chelnerița la cea mai mare cofetărie din oraș, poate va întrebați cum a ajuns o fata ca mine aici, ei bine, dacă ai o matusa bogata, plus o verișoara care vrea doar sa rada de tine,ajungi chiar in punctul in care ma aflu eu.
Nu fug de munca, eu și cu mama avem nevoie de bani, iar verișoara mea cea ,,drăguța" m-a angajat doar ca sa rada împreuna cu prietenii ei de mine, Ba vărsa o cana cu ciocolata, ba o prăjitura, intenționat ca sa o strâng eu.
Este 14 Septembrie, ultima zii de vacanța, prin urmare și ultima zi in care pot face ture suplimentare pentru bani. Stau cumințică la tejghea și servesc pana când pe usa își face apariția doamna Helen Jacks, matusa mea. O doamna cocheta și moderna de 45 de ani, care toată viata a luat bărbați cu mulți bani și a stat in puf, prin urmare cu banii luați de foștii ei iubiți și-a deschis o cofetărie, dar nu orice cofetarie, ci cea mai mare din oraș. Pot spune ca a fost o femeie inteligenta, dar și prin atitudinea ei îmi spune ca inima ei este de piatra.
Hel: Buna, Draga Eleni, și ce cauți aici in ultima zii de vacanța, iarăși vrei ture suplimentare.
Mereu a fost o fire căruia nu ii pasa de cei din jur, și simplu fapt ca nu a mai intrebat de mama de când a început vacanța, iar atunci s-a întâmplat sa vina mama sa ma văda, dovedește totul.
Eu: Dacă doriți sa îmi dați.
Hel: Sigur, dar presupuneam ca te duci sa îți cumperi niște haine Pt noul an, cel putina Victoria asta a făcut.
Mereu îmi zice de Victoria, aceasta fiind verișoara mea, ea fiind la fel de fără inima ca maica-sa, o nesimțita și o fițoasa. Iar când a aflat ca anul asta o sa intru la ea la liceu a înnebunit-o. Dar bineinteles ca nu i-am spus ca am intrat prin bursa, îmi făcea capul calendar la scoala, așa ca am decis sa ii spun ca mama a găsit un loc de munca unde este plătită bine și poate sa îmi plătească studiile .Bineinteles ca la capul ei de furnica a crezut, așa ca planul meu a funcționat.
Eu: Dat fiind faptul ca este ultima zii in care pot sa câștig mai mulți bani, am decis ca este mult mai interesant aici decât la cumpărături.
He: Da, cum vrei tu, închidem la 22:00. Paaa.
Ma uit la ea cum dispare in Bucătărie, apoi îmi continui activitatea.
*************
Ajung acasa insfarsit după o zii la fel ca orice alta. Victoria a venit și mi-a arătat m-ai degrabă mi-a vorbit și mi-a vorbit foarte mult de spre ce si-a cumpărat ea pentru noul an și despre cum și-a modificat uniforma. Și eu sunt curioasa cum arată, astăzi a venit, și mama a decis sa o ducă la spălătorie sa o aranjeze puțin. O chestie foarte ciudata este la Black Academy, noua mea scoala, trebuie sa poți uniformă doar in zilele de luni pana joi, iar vineri poți sa vii îmbrăcat cum vrei.
Bag capul pe usa ce duce la camera mamei și o văd ca se uita la TV.
Eu: Buna, mama, mi-a venit uniforma, as vrea sa o văd?
Ma: Sigur ca a venit, doar ca as vrea sa o vezi mâine, vreau sa îți fac o surpriza.
Eu toată ziua am stat cu gândul la acea uniformă, iar ea îmi spune ca vrea sa îmi facă o surpriza. Decid sa ii spun noapte buna și sa ma duc la mine in camera, ma schimb in pijamale și adorm instantaneu.

Buna, o noua carte pentru voi, este a 4a carte a mea. Și sper sa va placa și aceasta.

BLAKE EYES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum