Capitolul 12

1.4K 71 0
                                    

Yey, o noua zii in care Christian îmi face viata un calvar, tipul asta trebuie sa fii intrat in mare încurcătura de preface atât de bine, •nu ca nu ar putea fii actor de la Hollywood. •Ok, tu cine mai ești, și de ce esti in capul meu. •Poate pentru ca fac parte din tine, de la atât Nebunie am apărut eu, minunata și modesta ta conștiința,•wow, chiar ar trebuii sa o termin de tot cu Christian, am inebunit.
Decid sa nu îmi mai bag constinta băgăcioasă in seama și sa ma pregătesc pentru astăzi. •Te auddd.•Ce bine ar fii fost sa nu o faci. •Ghinionul tău.•Pot te rog sa continui, fără tine. •Sigur, dai drumul.•Sa continuam. •De-abia aștept.•Inceteazaaa. Îmi i-au Chile și ghiozdanul si ghiozdanul si părăsesc casa, spre surprinderea mea Christian nu mai ma aștepta, dar ma aștepta Giny, împreuna cu un baiat, chiar drăguț,care presupun ca este fratele ei. •Da, și tu tocmai l-ai făcut drăguț.•Ok, ma simt prost, nu trebuie sa îmi scoți ochii. Ma îndrept grăbită și confuza spre mașina, apoi i-au loc in spatele lui Giny care stătea pe locul pasagerului.
Gi: Hei, Eli, el este fratele meu Cameron. Cameron ți-am mai vorbit despre Eleni.
Cam: Încântat de cunoștința Eli, de-abia așteptăm sa te cunosc, Giny ma zăpăcit de când am venit.
Eu: Și eu, Giny, nu sunt chiar atât de specială.
Gi: Pentru mine ești.
Drumul nostru a continuat cu râsete, Cameron era chiar un baiat de treaba, păcat ca s-a terminat toată conversatia când am ajuns la scoala și a trebuie sa ma intorc cu picioarele pe pământ. Adică la Christian.• Uite-l cum te așteaptă in fata școlii, sa mai spui tu ca nu ai un iubit gentleman• o, mai termina, Christian cu o sa fie niciodată un gentleman, doar un dobitoc.
Chris: Hei, iubito, scuze ca nu am putut sa vin sa te iau, dar văd ca te-ai.......descurcat.
Mârâind ultimul cuvânt, Christian ma i-a in brațe, și îmi șoptește ceva la ureche.
Chris: Chiar trebuia sa vii cu maimuțoiul asta, știi ca nu vreau sa te văda lumea prin preajma altora.
Și iar începem, ce am făcut sa merit asta. Nu mai spun nimic și îmi îndrept atenția către Giny care stătea tăcută și ne privea, ca toți ceilalți.
X: Hhhhmm.
Îmi intorc repede capul spre intrarea liceului si o văd pe Bela, credeam ca s-a mutat din scoala, nu o mai văzusem de mult, spre ,,bucuria" mea, a apărut din nou.
Bel: Îmi cer scuze ca intrerup momentul frate-sora, dar trebuie sa îl împrumut pe Christian. Haide iubitule, trebuie sa vorbim.
Insfarsit face ceva și ea bine in viata asta, nu numai sa polueze aerul cu atâta plastic. Dar spere nefericirea mea, ,,dragul meu iubit" trebuie sa intervină.
Chris: Cred ca ai greșit persoana, eu am deja o iubita, pe Eleni aici de fata, nu-i așa scumpo.
Da, ce bine ți-ar sta cu niște scobitori in ochii.• Aprob• credeam ca am scăpat de tine•Ai crezut prost scumpoooo• O nu, deja pana și constinta mea îmi spune așa, m-am saturat de cuvântul asta.
Eu: Da, cea mai fericitaaaa, yuppyy.
  Sper sa se simte sarcasmul meu de la o posta, Christian își da ochii peste cap și ma târăște pana in sera, copilul asta cred ca a pățit ceva, el nu a înțeles ca avem ore. Hello, pământul către idiotul din fata.
  Eu: Ce crezi ca faci, dobitocule, ma doare încheietura.
  Chris: Nu te inteleg, jur, ma port atât de frumos cu tine, iar tu ce faci, dai totul peste cap.
  Eu: Eu, chiar ai o problema, nu sunt eu aia care șantajează lumea, așa se numește nu.
Chris: Nu mai erai pusă in situația asta dacă spuneai adevarul, eu fac ce trebuie.
Eu: Pe naiba, ești un puști răsfățat care nu știe ce însemna aia munca, ai tot, iubire, părinți, o casa de vis, o mașina superba, Ba chiar mai multe, prieteni, fete care vor sa fie cu tine, iar tu îți bati joc de viata asta, nu știi sa o apreciezi, ești doar un mic copilaș care se ascunde in spatele banilor. Și-i știi ce vreau sa nu te mai porți frumos cu mine, nu vreau sa îmi mai trimiți flori, sa ma ții de mâna și sa ma iei in brațe, nu vreau sa te mai văd niciodată, pentru ca te gândești doar la tine. Idiotule.
   Gata, am făcut-o și pe asta, am țipat la însuși diavolul, pot sa mor împăcată cu ideea, și presupun ca o sa fiu omorâtă însăși de el, la cum ma privește, îmi vine sa îmi dau eu unsa singura și sa mor, sa fie al naibi el și cu ochii lui.
Chris: Ți-e îți este greu, crezi ca viata mea este perfecta, crezi ca eu vreau sa stau după fundul unei mironosițe ca tine, dacă nu as avea probleme m-ar fii durut undeva de tine.
   Eu: Atunci, ne ,,despartim" ce zici de asta.
  Ok, a sunat C-am ciudat, dat fiin faptul ca nici măcar nu am fost cu el.
  Chris: Nici sa nu te gândești, și dacă ar fii sa ne ,,despartim" eu as face-o, am făcut un pact, dacă îl încalci, îl încalc și eu.
   Eu: Sa îți bagi pactul fix in fund, AHHHH, de ce trebuia sa exiști pe pământul asta, diavolule.
   Nu îl mai lasă sa îmi spună ceva pentru ca ii intorc spatele și o zbughesc repede pe usa din sticla, din nou a reușit sa îmi strice o ziu din viata. Ma mai plimb puțin prin scoala, dat fiind faptul ca am stat cu dobitocul ala aproape o ora. Cum se suna , merg repede la Eliot, pun pariu ca își face griji pentru mine.
  Eu: Hei, îmi pare rau ca nu am mai apucat sa vorbim.
  Eli: Credeam ca m-ai uitat, îmi dau seama ca ,,relația" ta cu Christian ți-a ocupat tot timpul.
  Eu: Nu începe și tu Eliot, te rog.
Eli: Nu am început nimic, tu ai început totul Eleni, fa ceva și sfârșește ce ai început, înainte sa regreți.
   Și cu asta, mi-a întors spatele și a plecat, a plecat, Eliot chiar a plecat, din cauza lui, trebuia sa ii fii spus adevarul, sunt așa o lasă, nu pot sa îmi înfrunt singura temerile. Trebuie sa vorbesc cu Giny, înainte sa o pierd și pe ea. Decid sa ii trimit un mesaj sa ne vedem la mine acasa, după scoala. Nu mai are rost sa particip la ore, mai ales ca sunt data peste cap total, așa ca îmi  las cărțile, și îmi i-au ghiozdanul și ies repede din scoala. Trebuia sa merg și la lucru, s-a dus naiba și ala, chiar am cea mai proasta viata. Ajunsă acasa, decid sa ma arunc in pat și sa incep sa plâng in perna mea pufoasa pana apare  Giny.
    DING-DONG.
  Deschid usa, și in fata mea apare o Giny serioasă, ma scanează de sus pana jos și ma ia repede in brațe, apoi încep din nou sa plâng.
  GI:Ohhh, îmi pare atât de rau Eli, am vorbit și cu Eliot, chiar vreau sa te ajut, dar nu vrei sa îmi spui nimic.
  Eu: De asta te-am chemat, ca sa aflii adevarul, nu vreau sa te pierd și pe tine cu l-am pierdut pe Eliot. Haide in camera mea. Este o poveste lunga.

BLAKE EYES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum